Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ηλίας | 24 Απριλίου 2020, 15:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτή η Κυβέρνηση είπε ότι θα φτιάξει το Ψηφιακό Κράτος και εν μέσω της πανδημίας η Υπουργός Παιδείας μας παρουσίασε όλα τα οφέλη που μπορεί να έχει η Πληροφορική και οι εφαρμογές της στην εκπαίδευση (εξ αποστάσεως εκπαίδευση κτλ). Και είπε ότι θα ενισχύσει την Πληροφορική η οποία θα είναι μια από τις βάσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και για την οικονομία και ανάπτυξη της χώρας. 1.Που είναι η ενίσχυση της Πληροφορικής στο δημοτικό σχολείο (σε αύξηση ωρών); 2.Που είναι η ρομποτική; 3.Που είναι η αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και το Λύκειο; 4.Που είναι ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών; Μόνο λόγια και χαμόγελα. Καμιά ουσιαστική παρέμβαση για το καλό του σχολείου, του μαθητή και του εκπαιδευτικού. Η πιο σύγχρονη επιστήμη που στηρίζονται όλες οι χώρες και οι οικονομίες τους, που είναι από τα βασικότερα μαθήματα στα εκπαιδευτικά συστήματα προηγμένων χωρών (σε σχολεία και πανεπιστήμια) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα φυτοζωεί και θεωρείται δευτερεύουσας σημασίας. Οι καθηγητές Πληροφορικής μόνιμοι και αναπληρωτές με εξειδικευμένες γνώσεις (που τα σχολειά που υπηρετούν τους έχουν τόσο ανάγκη) παραμένουν από το Υπουργείο ανεκμετάλλευτοι. Η συγκυρία με την πανδημία που αποδεικνύει στην πράξη πόσο απαραίτητη και ωφέλιμη είναι η επιστήμη της Πληροφορικής και αυτό το νομοσχέδιο σας κ Υπουργέ απλά αποδεικνύουν ότι είστε πολύ κοντά να γίνετε και εσείς μια από τους δεκάδες υπουργούς που πέρασαν από τη θέση αυτή και δεν πρόσφεραν απολύτως τίποτα. Προλαβαίνετε να το διορθώσετε.