Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Θεοχαρης | 24 Απριλίου 2020, 15:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι άκρως απογοητευτική η απουσία κάθε αναφοράς στο ρόλο των τεχνών στο σχολείο. Ενώ ακούμε στα παιδαγωγικά συνέδρια διαρκώς για τη σημασία της μουσικής στις μικρές ηλικίες, ιδίως για την ενίσχυση της δημιουργικότητας, για τη σημασία της θεατρικής αγωγής για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού (ειρωνεία: ακριβώς στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού δεν υπάρχει θέατρο), για το ρόλο των εικαστικών στην ανάπτυξη της φαντασίας, οι προθέσεις του Υπουργείου φαίνεται να κινούνται σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Οι περισσότερες από τις δεξιότητες που θέλει το Υπουργείο να ενισχύσει, απαιτούν και αναβάθμιση των τεχνών στο σύγχρονο σχολείο. Γίνεται αναφορά στο STEM, ενώ σε όλες τις χώρες που σέβονται τους μαθητές τους έχουν περάσει εδώ και χρόνια στο STEAM. Και τέλος δεν είναι δυνατόν να γίνεται λόγος για βελτίωση της εκπαίδευσης, τη στιγμή που σε τάξεις νηπιαγωγείων και δημοτικών περνάμε από τα 22 στα 26 παιδιά.