Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 24 Απριλίου 2020, 15:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πως θα μπούν τόσα 4χρονα σε μια αίθουσα που δεν αερίζεται σωστά που δεν καθαρίζεται σωστά που υπάρχει μια δασκάλα για τόσα παιδιά. αν ένα απο τα τόσα έχει ένα "ατύχημα" στην τουαλέτα θα αφήσει η δασκάλα τα υπόλοιπα 23 παιδιά να βοηθήσει το ένα; και δεν λέω να κάνει κάτι ενάντια στους κανόνες τα ρούχα να του δώσει να αλλάξει μόνο του. δεν γεννιούνται όλα τα παιδιά αρχές έτους ώστε όταν θα πάνε Σεπτέμβριο σχολείο να είναι 4+ και όριμα... και υπό αυτές τις συνθήκες έγινε η εκπαίδευση υποχρεωτική από το προ νήπιο. έχει σκεφτεί κάποιος τι θα γίνει απο φθινόπωρο με την πανδημία; όσα παιδιά έχουν χρόνιες παθήσεις (όχι μαθησιακές δυσκολίες που να χρειάζονται παράλληλη στήριξη) πως δεν θα κολλήσουν κάτι όταν θα είναι τόσα πολλά στην τάξη όταν οι γονείς θα συνεχίζουν να στέλνουν τα παιδιά τους ακόμα και άρρωστα για να πάνε στην δουλειά τους πως θα χωρέσουν σε λίγα τετραγωνικά ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις πως θα γίνουν τόσα όταν δεν υπάρχουν υποδομές;