Για το άρθρο 18 θα μιλήσω και εγώ. Πρώτα βλέπω κάποιον που έχει θετική άποψη να τον έχετε ανεβάσει 2 φορές. Δεύτερον είναι απαράδεκτο παιδιά που με άλλο καθεστώς επέτυχαν την εισαγωγή τους τώρα να υποχρεώνονται να ξαναδώσουν εξετάσεις για να κερδίσουν κάτι που το είχαν ήδη κερδισμένο με τον κόπο τους και μέσω αδιάβλητων εξετάσεων. Είναι σαν να κέρδισες το λαχείο και όταν πας να πάρεις τα λεφτά να στα δίνουν μόνο αν απαντήσεις σε δέκα ακόμα ερωτήσεις. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην υπολογίζετε την ψυχική ισορροπία εφήβων , που διακινδυνεύουν να διαταραχθεί όλη η σχολική και κοινωνική τους πραγματικότητα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαχωρίζονται οι μαθητές της Γ τάξης από αυτούς της Α και της Β Γυμνασίου αν και όλοι έχουν μπεί μέσω της ίδιας διαδικασίας. Καταλαβαίνουμε μήπως πόσο θα πέσει η ψυχολογία ενός παιδιού που για κάποιο λόγο δε θα περάσει (αρρώστια ) με τι κέφι θα συνεχίσει την προσπάθειά του ? και αν δίνουν συνέχεια εξετάσεις τα παιδιά πως θα μπορέσουν ψυχολογικά να ανταπεξέλθουν όταν θα φτάσει η ώρα για τις πραγματικά κρίσιμες εξετάσεις της Γ λυκείου ? Μήπως ήδη έχουν αποπροσανατολισθεί ? ΥΓ. Τελικά τι έχουν κερδίσει τα παιδιά που σε τρυφερή ηλικία μπήκαν στο κόπο να προσπαθήσουν τόσο πολύ και πέτυχαν όταν όλοι ξέρουν ότι ουσιαστικά αυτό που μετράει πιο πολύ είναι η φοίτησή τους σε Πρότυπο Πειραματικό εν όψη των Πανελλαδικών εξετάσεων ? Ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο σας και ελπίζω να διορθώσετε τις αδικίες που περιέχονται στο υπό διαβούλευση αυτό Νομοσχέδιο.
Για το άρθρο 18 θα μιλήσω και εγώ. Πρώτα βλέπω κάποιον που έχει θετική άποψη να τον έχετε ανεβάσει 2 φορές. Δεύτερον είναι απαράδεκτο παιδιά που με άλλο καθεστώς επέτυχαν την εισαγωγή τους τώρα να υποχρεώνονται να ξαναδώσουν εξετάσεις για να κερδίσουν κάτι που το είχαν ήδη κερδισμένο με τον κόπο τους και μέσω αδιάβλητων εξετάσεων. Είναι σαν να κέρδισες το λαχείο και όταν πας να πάρεις τα λεφτά να στα δίνουν μόνο αν απαντήσεις σε δέκα ακόμα ερωτήσεις. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην υπολογίζετε την ψυχική ισορροπία εφήβων , που διακινδυνεύουν να διαταραχθεί όλη η σχολική και κοινωνική τους πραγματικότητα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαχωρίζονται οι μαθητές της Γ τάξης από αυτούς της Α και της Β Γυμνασίου αν και όλοι έχουν μπεί μέσω της ίδιας διαδικασίας. Καταλαβαίνουμε μήπως πόσο θα πέσει η ψυχολογία ενός παιδιού που για κάποιο λόγο δε θα περάσει (αρρώστια ) με τι κέφι θα συνεχίσει την προσπάθειά του ? και αν δίνουν συνέχεια εξετάσεις τα παιδιά πως θα μπορέσουν ψυχολογικά να ανταπεξέλθουν όταν θα φτάσει η ώρα για τις πραγματικά κρίσιμες εξετάσεις της Γ λυκείου ? Μήπως ήδη έχουν αποπροσανατολισθεί ? ΥΓ. Τελικά τι έχουν κερδίσει τα παιδιά που σε τρυφερή ηλικία μπήκαν στο κόπο να προσπαθήσουν τόσο πολύ και πέτυχαν όταν όλοι ξέρουν ότι ουσιαστικά αυτό που μετράει πιο πολύ είναι η φοίτησή τους σε Πρότυπο Πειραματικό εν όψη των Πανελλαδικών εξετάσεων ? Ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο σας και ελπίζω να διορθώσετε τις αδικίες που περιέχονται στο υπό διαβούλευση αυτό Νομοσχέδιο.