Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 24 Απριλίου 2020, 16:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης έχει σαν σκοπό να εξοικειώσει το μέσο μαθητή με την τεχνολογία και το τεχνητό περιβάλλον που δημιούργησε ο άνθρωπος για να βελτιώσει τη ζωή του. Οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις , να αναπτύξουν κριτική ικανότητα , να εμπλέκονται σε ερευνητικές τεχνολογικές διαδικασίες κ.λ.π. Σε προηγμένες χώρες τεχνολογική εκπαίδευση παρέχεται και στις 12 τάξεις Δημοτικό- Γυμνάσιο-Λύκειο . Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης , στόχοι που είναι κοινοί με το τους στόχους του μαθήματος της Τεχνολογίας. Οικολογική συνείδηση, επιχειρηματικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να μπουν με την προσθήκη +1 ώρας τη εβδομάδα στο μάθημα της Τεχνολογίας σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και όχι σαν νέα θεματική. Για τους ίδιους λόγους , είναι απαραίτητο να διδάσκεται το μάθημα της Τεχνολογίας τουλάχιστον στις Δ΄-Ε΄-ΣΤ΄ τάξεις του δημοτικού σχολείου, φυσικά σε όλες του Γυμνασίου και τουλάχιστον στην Α΄ Λυκείου.