Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νίκος Μοσχούς | 24 Απριλίου 2020, 16:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Θα στηρίξω την ένταξη της Ρομποτικής στα προγράμματα των σχολείων - Πιστεύω πολύ στην εκπαιδευτική ρομποτική δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών προς τιμήν των ελληνικών ομάδων που απέσπασαν σπουδαία διάκριση στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Győr της Ουγγαρίας. Μέσα από το σχολείο του μέλλοντος, θέλουμε να καλλιεργήσουμε την ευρεία γνώση». (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/305395_mitsotakis-tha-stirixo-tin-entaxi-tis-rompotikis-sta-programmata-ton-sholeion). Αλήθεια αυτή η στήριξη που αναφέρει και ο κ. Μητσοτάκης μεταφράζεται με τη διατήρηση της μίας ώρας ανά τάξη; Μας κοροϊδεύετε? ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 2ΩΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ! Ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών ήδη από τα πρώτα βήματα της σχολικής ζωής τους είναι απαραίτητα εφόδια «επιβίωσης» στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή παρέχοντας πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και πόρων (UNESCO, 2017; Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, Νεολαίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, 2018).