Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά εκπαιδευτικό, από 22 σε 24 και 10% δηλαδή 26 είναι απαράδεκτη.Ο αριθμός νηπίων/προνηπίων ανά νηπιαγωγό είναι ήδη υψηλός. Για να υπάρχει δυνατότητα υλοποίησης αποτελεσματικού διδακτικού/παιδαγωγικού έργου η αναλογία θα πρέπει να είναι 1/15 γιατί αλλιώς το νηπιαγωγείο θα γίνει ένα παιδοφυλακτήριο με την νηπιαγωγό να μην μπορεί να εκτελέσει το εκπαιδευτικό της έργο κάτω από το μόνιμο άγχος μήπως και κάποιος χτυπήσει.
Όσον αφορά την εισαγωγή νέων θεματικών ενοτήτων (Πληροφορική, Φυσική Αγωγή)-εργαστήρια δεξιοτήτων
Η Πληροφορική και η Φυσική Αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Δεν είναι διακριτά αντικείμενα διδασκαλίας, εντάσσονται μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Το παιχνίδι είναι το βασικό μέσο διδασκαλίας και όχι το αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών.Επιπλέον δεν υπάρχει η κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή για να γίνει κάτι τέτοιο.
Η διδασκαλία Αγγλικών από εκπαιδευτικό ΠΕ06 με την παρουσία της νηπιαγωγού στην τάξη θεωρώ ότι είναι άτοπη καθώς οι μαθητές ηλικίας 4-5 ετών με βάση τα επιστημονικά δεδομένα πρέπει πρώτα να κατακτήσουν τη μητρική τους γλώσσα, με ορθό και αποτελεσματικό τρόπο. Έχουν χρόνο στο δημοτικό να κατακτήσουν τα αγγλικά πιο απαραίτητη κρίνεται η παρουσία λογοθεραπευτών στο νηπιαγωγείο αφού πολλά παιδιά της ηλικίας αυτής αντιμετωπίζουν προβλήματα άρθρωσης και εκφοράς του λόγου.
Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά εκπαιδευτικό, από 22 σε 24 και 10% δηλαδή 26 είναι απαράδεκτη.Ο αριθμός νηπίων/προνηπίων ανά νηπιαγωγό είναι ήδη υψηλός. Για να υπάρχει δυνατότητα υλοποίησης αποτελεσματικού διδακτικού/παιδαγωγικού έργου η αναλογία θα πρέπει να είναι 1/15 γιατί αλλιώς το νηπιαγωγείο θα γίνει ένα παιδοφυλακτήριο με την νηπιαγωγό να μην μπορεί να εκτελέσει το εκπαιδευτικό της έργο κάτω από το μόνιμο άγχος μήπως και κάποιος χτυπήσει. Όσον αφορά την εισαγωγή νέων θεματικών ενοτήτων (Πληροφορική, Φυσική Αγωγή)-εργαστήρια δεξιοτήτων Η Πληροφορική και η Φυσική Αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Δεν είναι διακριτά αντικείμενα διδασκαλίας, εντάσσονται μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Το παιχνίδι είναι το βασικό μέσο διδασκαλίας και όχι το αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών.Επιπλέον δεν υπάρχει η κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή για να γίνει κάτι τέτοιο. Η διδασκαλία Αγγλικών από εκπαιδευτικό ΠΕ06 με την παρουσία της νηπιαγωγού στην τάξη θεωρώ ότι είναι άτοπη καθώς οι μαθητές ηλικίας 4-5 ετών με βάση τα επιστημονικά δεδομένα πρέπει πρώτα να κατακτήσουν τη μητρική τους γλώσσα, με ορθό και αποτελεσματικό τρόπο. Έχουν χρόνο στο δημοτικό να κατακτήσουν τα αγγλικά πιο απαραίτητη κρίνεται η παρουσία λογοθεραπευτών στο νηπιαγωγείο αφού πολλά παιδιά της ηλικίας αυτής αντιμετωπίζουν προβλήματα άρθρωσης και εκφοράς του λόγου.