Τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. των ελληνικών πανεπιστημίων είναι, σύμφωνα με το νομοθέτη, δημόσιοι λειτουργοί. Ως εκ τούτου, τίθεται εύλογα το ερώτημα: Πως είναι δυνατόν μια δημοκρατική κυβέρνηση να αφαιρεί το δικαίωμα ψήφου από αυτήν την κατηγορία διδακτικού προσωπικού; Πρόκειται για πρόταση που πηγαίνει το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεκαετίες πίσω! Αντίθετα, ένα υπουργείο που θα ήθελε να ισχυροποιήσει το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, για το οποίο (θεωρητικά) όλοι «κόπτονται», θα έπρεπε, αναγνωρίζοντας τον ρόλο των Ε.ΔΙ.Π. (αυτοδύναμη διδασκαλία βασικών μαθημάτων, επίβλεψη πτυχιακών, συνεπίβλεψη μεταπτυχιακών εργασιών κ.τ.λ.) να δώσει την ευκαιρία σε όσους διαθέτουν αυξημένα προσόντα (διδακτορικά, διεθνείς δημοσιεύσεις, εκτενές ερευνητικό έργο κ.τ.λ.) να εξελιχθούν κατόπιν κρίσης. Είναι καιρόν να αφήσουμε στην άκρη τις προκαταλήψεις και να δούμε ποιο είναι το συμφέρον των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και της πολιτείας της ίδιας!!! Ιδού η Ρόδος….
Τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. των ελληνικών πανεπιστημίων είναι, σύμφωνα με το νομοθέτη, δημόσιοι λειτουργοί. Ως εκ τούτου, τίθεται εύλογα το ερώτημα: Πως είναι δυνατόν μια δημοκρατική κυβέρνηση να αφαιρεί το δικαίωμα ψήφου από αυτήν την κατηγορία διδακτικού προσωπικού; Πρόκειται για πρόταση που πηγαίνει το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεκαετίες πίσω! Αντίθετα, ένα υπουργείο που θα ήθελε να ισχυροποιήσει το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, για το οποίο (θεωρητικά) όλοι «κόπτονται», θα έπρεπε, αναγνωρίζοντας τον ρόλο των Ε.ΔΙ.Π. (αυτοδύναμη διδασκαλία βασικών μαθημάτων, επίβλεψη πτυχιακών, συνεπίβλεψη μεταπτυχιακών εργασιών κ.τ.λ.) να δώσει την ευκαιρία σε όσους διαθέτουν αυξημένα προσόντα (διδακτορικά, διεθνείς δημοσιεύσεις, εκτενές ερευνητικό έργο κ.τ.λ.) να εξελιχθούν κατόπιν κρίσης. Είναι καιρόν να αφήσουμε στην άκρη τις προκαταλήψεις και να δούμε ποιο είναι το συμφέρον των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και της πολιτείας της ίδιας!!! Ιδού η Ρόδος….