Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Κ | 24 Απριλίου 2020, 17:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή πάρα πολύς λόγος γίνεται για την 'ανάγκη' ενίσχυσης της πληροφορικής θα ήθελα να πω τα εξής: 1. για να συνδεθούν εκπαιδευτικοί και μαθητές στο webex δεν νομίζω να είναι απαραίτητη η αύξηση των ωρών διδασκαλίας της πληροφορικής στα σχολεία. Στο κάτω κάτω τα καταφέραμε και μόνοι μας χωρίς την συμμετοχή κάποιου ΠΕ86 που ήταν τραγικά απόν στο σχολείο μας. Πιστεύετε ότι όλοι οι ΠΕ86 ξέραν το webex και από πριν; Αφήστε το καλύτερα. 2. Όταν θα οργανώσετε ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το δημοτικό μέχρι το τέλος λυκείου με αναλυτικά βιβλία και ύλη, μή επαναλαμβανόμενη χωρίς λόγο δείξετε αποτελέσματα με τις πιστοποιήσεις των παιδιών με κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής και οργανώσετε εργαστήρια με ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ αποτελέσματα και όχι άσκοπες ώρες των παιδιών εκεί σε youtube και άλλα τέτοια, τότε θα υποστηρίξουμε γονείς και συνάδελφοι την ανάγκη αύξησης ωρών πληροφορικής στην εκπαίδευση εφόσον πραγματικά θα χρειαστεί. Το να πετάμε την πιπίλα ανάγκη αύξησης πληροφορικής στην εκπαίδευση και το μόνο που κοιτάμε είναι αύξηση ωρών πληροφορικής για να καλύψουν οι πολλιάριθμοι εκπαιδευτικοί πληροφορικής ωράριο σε κάποιο καλό και βολικό σχολείο δεν είναι αποδεκτό. Ξεκινήστε από αλλού πρώτα και αν χρειαστεί να αυξηθεί και το ωράριο.