Σύμφωνα με το διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου τόσο η πληροφορική όσο και η φυσική αγωγή περιλαμβάνονται και αξιοποιούνται στις δραστηριότητες που κάνουμε στους μαθητές μας. Η εισαγωγή της πληροφορικής και φυσικής αγωγής ως ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων έρχεται ενάντια στη διαθεματικότητα που πλαισιώνει το νηπιαγωγείο και σχολειοποιεί την πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης των παιδιών, μία ευαίσθητη ηλικία που κάθε άλλο παρά στείρα γνώση δεν πρέπει να προάγει.
Σύμφωνα με το διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου τόσο η πληροφορική όσο και η φυσική αγωγή περιλαμβάνονται και αξιοποιούνται στις δραστηριότητες που κάνουμε στους μαθητές μας. Η εισαγωγή της πληροφορικής και φυσικής αγωγής ως ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων έρχεται ενάντια στη διαθεματικότητα που πλαισιώνει το νηπιαγωγείο και σχολειοποιεί την πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης των παιδιών, μία ευαίσθητη ηλικία που κάθε άλλο παρά στείρα γνώση δεν πρέπει να προάγει.