Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Βολκίδης Μιχαήλ | 24 Απριλίου 2020, 17:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω τον λόγο της εισαγωγής αγγλικών σε τόσο μικρή ηλικία και ούτε το Υπουργείο έχει προβάλλει κάποια επιστημονικά τεκμηριωμένη επιχειρηματολογιά . Αυτό το μέτρο δεν λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας και έρχεται σε αντίθεση με τις σύγχρονες έρευνες, σε παγκόσμιο επίπεδο που επισημαίνουν ότι τα αποτελεσματικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης στοχεύουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών στη βάση της οποίας βρίσκεται ένα ασφαλές συναισθηματικό περιβάλλον. Είναι αναγκαίο, ιδιαίτερα, για τα νήπια να μάθουν πώς να μαθαίνουν, χρειάζεται η ανάπτυξη της επικοινωνίας, της δημιουργικής, κριτικής σκέψης και η υποστήριξη της κοινωνικοποιήσης τους. Θεωρώ ότι είναι επιτακτική η παρουσία ειδικού βοηθητικού προσωπικού σε κάθε νηπιαγωγείο, ούτως ώστε να γίνεται σωστή εκπαίδευση αυτοεξυπηρέτησης και να παρέχεται υποστηρικτική βοήθεια ειδικά τώρα που θα αυξηθεί ο αριθμός των παιδιών ανά νηπιαγωγό,όπως προβλέπει το ίδιο νομοσχέδιο. Στο σύγχρονο Νηπιαγωγείο χρειάζεται να εφαρμόζονται προγράμματα πρόληψης και πρώιμης παρέμβασης λογοθεραπείας , εργοθεραπείας και φυσικοθεραπείας να λειτουργούν σχολές και ομάδες γονέων , ώστε να παρέχεται η απαραίτητη ψυχοκοινωνική υποστήριξη καθώς επίσης και προγράμματα αγωγής υγείας από εξειδικευμένο υποστηρικτικό προσωπικό πάντα με παιδαγωγική επάρκεια.