Είναι πολύ καλή η πρόθεση για την προσθήκη θεματικών ενοτήτων ώστε οι μαθητές/μαθητριες να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής που δεν παρέχονται στο βαθμό που απαιατείται από τα μαθήματα του σχολείου. Όμως, τα μαθήματα έχουν ήδη φορτωμένο πρόγραμμα με πολλή ύλη.
Η πρόταση μου είναι να επανέλθει η Ευέλικτη ζώνη σε όλο το Δημοτικό και να εισαχθεί στις 3 τάξεις του Γυμνασίου. ΣΤο γυμνάσιο, μετά την μείωση κατά 3 ώρες του εβδομαδιαίου προγράμματος, απλώς υποβαθμίστηκε η εργασία που γίνεται στη βαθμίδα ααυτή.Μπορεί λοιπόν να προστεθεί ένα δίωρο στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.
Με την εισαγωγή της Ε.Ζ. και με οργανωμένο τρόπο, ΟΛΟΙ οι μαθητές και ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν σε οργανωμένες (τύπου project) εργασίες που κάθε μια μπορεί να κρατάει από 2 εβδομαδιαία δίωρα ή περισσότερο.
Αυτή η πρακτική, για αρκετά χρόνια θα εφοδιάσει ΟΛΟΥΣ τους μαθητές με τα επιθυμητά χαρακτηριστικά.
Η εποπτεία θα γίνεται από τους ΣΕΕ ή ΣΣ.
Είναι πολύ καλή η πρόθεση για την προσθήκη θεματικών ενοτήτων ώστε οι μαθητές/μαθητριες να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής που δεν παρέχονται στο βαθμό που απαιατείται από τα μαθήματα του σχολείου. Όμως, τα μαθήματα έχουν ήδη φορτωμένο πρόγραμμα με πολλή ύλη. Η πρόταση μου είναι να επανέλθει η Ευέλικτη ζώνη σε όλο το Δημοτικό και να εισαχθεί στις 3 τάξεις του Γυμνασίου. ΣΤο γυμνάσιο, μετά την μείωση κατά 3 ώρες του εβδομαδιαίου προγράμματος, απλώς υποβαθμίστηκε η εργασία που γίνεται στη βαθμίδα ααυτή.Μπορεί λοιπόν να προστεθεί ένα δίωρο στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Με την εισαγωγή της Ε.Ζ. και με οργανωμένο τρόπο, ΟΛΟΙ οι μαθητές και ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν σε οργανωμένες (τύπου project) εργασίες που κάθε μια μπορεί να κρατάει από 2 εβδομαδιαία δίωρα ή περισσότερο. Αυτή η πρακτική, για αρκετά χρόνια θα εφοδιάσει ΟΛΟΥΣ τους μαθητές με τα επιθυμητά χαρακτηριστικά. Η εποπτεία θα γίνεται από τους ΣΕΕ ή ΣΣ.