• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ' | 24 Απριλίου 2020, 17:48

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω τις ενστάσεις μου σχετικά με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. 1. Αναφέρετε το σύνολο των διδακτικών ωρών ανά Τάξη παραλείποντας το βασικότερο... πώς θα κατανεμηθούν αυτές οι ώρες στο κάθε μάθημα. 2. Θέλετε να καταργήσετε τα 7ωρα της κατεύθυνσης στη Γ λυκείου, ίσως το ΜΟΝΟ θετικό που είχε το ισχύον σύστημα. Με αυτά τα 7ωρα για πρώτη φορά μπορέσαμε να ανταγωνιστούμε σε διδακτικό έργο τα φροντιστήρια και να στηρίξουμε πραγματικά όσα παιδιά δεν πήγαιναν φροντιστήριο λόγω οικονομικών προβλημάτων. Και είμαι σε θέση να κρίνω ότι τα πήγαμε πραγματικά πάρα πολύ καλά στην κάλυψη της ύλης... Αν δεν ήταν η πανδημία, η ύλη θα είχε καλυφθεί... Και το γεγονός ότι κάποια σχολεία έμειναν πίσω στην ύλη μπορεί να δικαιολογηθεί από την καθυστερημένη πρόσληψη αναπληρωτών στις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. Είναι απαράδεκτο κάποια παιδιά να ξεκινούν Ιανουάριο ή ακόμα και Φεβρουάριο τη διδασκαλία πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων... 3. Εφόσον ενοποιηθούν οι 2 κατευθύνσεις (Θετική και Υγείας), επιβάλλεται να χωρίζονται τα τμήματα τις ώρες μαθηματικών/βιολογίας. Έχουμε ξαναζήσει στο παρελθόν το σενάριο μαθητές να διδάσκονται μαθήματα που δεν εξετάζονται στο τέλος, να αδιαφορούν, να δημιουργούνται ομάδες 2 ταχυτήτων και να εμποδίζεται τόσο η διδασκαλία από τον καθηγητή όσο και η εμβάθυνση των υπόλοιπων μαθητών πάνω στο αντικείμενο. 4. Ένα χρήσιμο μάθημα γενικής παιδείας στη Γ΄ Λυκείου είναι η στατιστική, απαραίτητο μάθημα για όλες τις πανεπιστημιακές σχολές. 5. Κάτι τελευταίο αλλά ιδιαιτέρως σημαντικό... Θα πρέπει οι αναπληρώτριες καθηγήτριες να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τις μόνιμες καθηγήτριες ως προς τις άδειες κάτι που μέχρι σήμερα καμία κυβέρνηση δεν έχει λάβει υπόψιν. Με εκτίμηση, Αναπληρώτρια Εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης