Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ | 24 Απριλίου 2020, 17:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, είναι ένα αυτόνομο και διακριτό μάθημα στο διπλό μάθημα: «βστ) Τεχνολογία – Πληροφορική». Έχει δικό του πρόγραμμα σπουδών και μεθόδους διδασκαλίας, σύμφωνα με τις οποίες η αξιολόγηση των μαθητών πραγματοποιείται μέσω των εργασιών που κάνουν οι μαθητές/τριες. Προτείνεται: Ή να ενταχθεί στα μαθήματα της Γ' ομάδας και να μην διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία. Ή να ενταχθεί στην ίδια περίπτωση με την Πληροφορική με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο στο πρώτο τετράμηνο και στο δεύτερο να μην διενεργείται ωριαία γραπτή δοκιμασία, αλλά ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης. Πάντως σε ένα τόσο ιδιαίτερο πρακτικό μάθημα μίας ώρας την εβδομάδα η ωριαία γραπτή δοκιμασία - διαγώνισμα είναι πολυτέλεια. Πρέπει να το ξαναδείτε. Ρωτήστε και τους συντονιστές - συμβούλους (όπου υπάρχουν αυτοί)