• Σχόλιο του χρήστη 'Παρασκευή Τίτη' | 24 Απριλίου 2020, 18:11

    Οι πληροφορικοί στηρίζουν τα σχολεία εδώ και χρόνια, πολύ πριν την ανάγκη της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Στήριξη σε πληροφορικά αναλφάβητους συναδέλφους και διευθυντές (με πιστοποίηση υποτίθεται), στήριξη σε σχολικές γιορτές, γραμματειακή υποστήριξη, συντήρηση εργαστηριών και προσωπικών υπολογιστών συναδέλφων και γενικά οποιασδήποτε συσκευής μπαίνει στην πρίζα. Το "ευχαριστώ" εδώ και χρόνια είναι να δουλεύουμε σε 2 ή 3 σχολεία, σε άθλια εργαστήρια με 4 παιδιά σε κάθε υπολογιστή (με υπολογιστές που ήταν για πέταμα και απλά μας τους παραχώρησαν). Δεν μπήκαν στον κόπο ποτέ να συντάξουν ένα βιβλίο για να μπορούν τα παιδιά να κάνουν δουλειά και στο σπίτι (πρέπει ο καθένας μας να πληρώνει αμέτρητες φωτοτυπίες απ' την τσέπη του κάθε χρόνο). Τέλος σε μια χώρα που διατυμπανίζει την αναγκαιότητα των υπολογιστών στην καθημερινότητά μας και τονίζει τη στήριξη του ψηφιακού της μέλλοντος είναι τουλάχιστον απαράδεκτο οι ώρες πληροφορικής στα σχολεία να μειώνονται. - 2 ώρες Πληροφορικής σε κάθε τάξη στο Δημοτικό. - 2 ώρες Πληροφορικής σε κάθε τάξη στο Γυμνάσιο. - Ουσιαστική ενίσχυση της Πληροφορικής στο Λύκειο. - Μείωση ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίου. - Ανανέωση εξοπλισμού εργαστηρίου συμπεριλαμβανομένου και διαδραστικού πίνακα. - Πακέτα ρομποτικής (1 πακέτο για κάθε 2-3 μαθητές) σε όλες τις βαθμίδες. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ (ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)