• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης' | 24 Απριλίου 2020, 18:20

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω τις ενστάσεις μου σχετικά με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Α) Δεν γίνεται λόγος πουθενά για την κατανομή των διδακτικών ωρών στο κάθε μάθημα. Β) Τα 7ωρα της κατεύθυνσης στη Γ λυκείου, ίσως το μόνο θετικό που είχε το ισχύον σύστημα, δεν πρέπει να καταργηθούν. Με αυτά τα 7ωρα μπόρεσε το Δημόσιο Σχολείο για πρώτη φορά να ανταγωνιστεί σε διδακτικό έργο τα φροντιστήρια και να στηριχθούν πραγματικά όσα παιδιά δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να γραφτούν σε φροντιστήρια. Γ) Εφόσον ενοποιηθούν οι 2 κατευθύνσεις (Θετική και Υγείας), επιβάλλεται να χωρίζονται τα τμήματα τις ώρες μαθηματικών/βιολογίας. Όταν οι μαθητές διδάσκονται μαθήματα που δεν εξετάζονται στο τέλος, αδιαφορούν, δημιουργούνται ομάδες 2 ταχυτήτων και εμποδίζεται τόσο η διδασκαλία από τον καθηγητή όσο και η εμβάθυνση των υπόλοιπων μαθητών πάνω στο αντικείμενο. Δ) Ένα χρήσιμο μάθημα γενικής παιδείας στη Γ΄ Λυκείου είναι τα Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής, απαραίτητο μάθημα για όλες τις πανεπιστημιακές σχολές, το οποίο όμως έχει καταργηθεί από το ισχύον σύστημα. Ε) Όντας παντρεμένος με αναπληρώτρια καθηγήτρια αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι έγγαμες αναπληρώτριες όταν καλούνται να εγκαταλείψουν σύζυγο και μωρά παιδιά προκειμένου να εργαστούν στην εκπαίδευση. Θα πρέπει λοιπόν να μεριμνήσετε ώστε αναπληρώτριες και μόνιμες εκπαιδευτικοί εκτός από τις ίδιες υποχρεώσεις να έχουν και τα ίδια δικαιώματα και να μπορούν να λάβουν τις ίδιες άδειες που δικαιούνται και οι μόνιμες εκπαιδευτικοί.