• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΤΣΑΤΖΗ ΠΑΡΘΕΝΑ' | 24 Απριλίου 2020, 18:24

    Όλοι οι μαθητές λατρεύουν το μάθημα των Τ.Π.Ε. και το ονομάζουν Πληροφορική χωρίς να καταλαβαίνουν ακριβώς την διαφορά των εννοιών αυτών. Η δική μου πρόταση είναι το μάθημα στο Δημοτικό να γίνει 2 ώρες την εβδομάδα για τις Γ, Δ, Ε, Στ τάξεις γιατί οι μαθητές δεν προλαβαίνουν να εμβαθύνουν και να κάνουν τις εργασίες τους σε μία ώρα και μέχρι να έρθει η επόμενη εβδομάδα αποσυντονίζονται. Οι κεκτημένες γνώσεις τους όταν ήταν 2-ωρο το μάθημα (εποχή ΕΑΕΠ) ήταν σαφώς πιο προχωρημένες και έτσι μόνο μπορεί να ενισχυθεί το μάθημα της Πληροφορικής που ζητά του Υπουργείο. Επίσης στο μάθημα των Τ.Π.Ε. μπορούν να προσεγγιστούν διαθεματικά πολλές επιστήμες με Projects κάτι που είναι ζητούμενο αυτήν την εποχή για να μην εμπλέκονται μόνο στη στείρα απομνημόνευση (παπαγαλία) ή στην αντιγραφή και επικόλληση αλλά στην κριτική σκέψη και στην ανακάλυψη του κόσμου μέσω των Τ.Π.Ε.. Πολύ βασικό επίσης είναι να ενισχυθεί το μαθήματα ως "Πληροφορική" δηλαδή Προγραμματισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών σε περιβάλλοντα όπως το Scratch από το Πανεπιστήμιο ΜΙΤ τα οποία είναι κατάλληλα για αυτήν την ηλικία και τα περιβάλλοντα αυτά χρησιμοποιούνται και από ενήλικους για προγραμματισμό. Τα μικρά παιδιά έχουν δυνατότητες να αποκτήσουν την αλγοριθμική σκέψη καθώς μεγαλώνουν και να τους γίνει κτήμα τους. Τελειώνοντας τα παιδιά θα βοηθηθούν σε όλους τους τομείς της ζωή τους και αργότερα όταν βγούνε στην αγορά εργασίας θα γνωρίζουν ήδη να συνεργάζονται ομαδικά κάτι που θεωρείται προσόν αυτές τις μέρες γιατί ζούμε σε μία ψηφιακή εποχή και όλες οι δουλειές διεκπεραιώνονται μέσω υπολογιστών. Οι μικρότερες τάξεις Α' και Β' να παραμείνουν στην 1 ώρα την εβδομάδα γιατί σε αυτήν την μικρή ηλικία τους χρειάζεται μια πρώτη εισαγωγή στους υπολογιστές.