Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Δ. Καλαϊτζίδης | 24 Απριλίου 2020, 18:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο στις 34 ώρες 2. Μείωση της διάρκειας της ώρας κατά 5 λεπτά. 3. Αύξηση της διάρκειας των διαλειμμάτων κατά 5 λεπτά. 4. Εισαγωγή της Ευέλικτης Ζώνης για τις νέες διαθεματικές ενότητες, με κατάλληλη εποπτεία και έλεγχο (2 ώρες τη βδομάδα) 5. Καμια τελική εξέταση στις τάξεις Α και Β γυμνασίου. 6. Εισαγωγή της εναλλακτικής και ποικίλης αξιολόγησης του μαθητή, με εποπτεία, έλεγχο και δειγματοληπτική εξέταση της βαθμολογίας για την εξασφάλιση της αντικειμενικότητας. 7. Μια μόνο εξέταση στην Γ' γυμνασίου, στο τέλος, σε όλα τα μαθήματα για την απόκτηση του απολυτηρίου γυμνασίου. Βάση το 10 για όλα τα μαθήματα. 8. Κανένα μονόωρο μάθημα. 9. Δυνατότητα δίωρων συνεχόμενων μαθημάτων. Βοηθά τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε περισσότερα του ενός σχολεία. 10. Τα Αρχαία Ελληνικά μόνο από μετάφραση, για να κερδίσουν από τις ιδέες των Ελλήνων όλα τα παιδιά. Είναι ανεξήγητη η εμμονή στη διδασκαλία από το πρωτότυπο. 11. Δίωρη η γεωγραφία στην Α και στη Β΄γυμνασίου 12. Φυσική, χημεία, βιολογία να διδάσκονται μαζί ως Φυσικές επιστήμες στην Β και Γ γυμνασίου τέσσερις ώρες τη βδομάδα 13. Θρησκευτικά μόνο στην Α και Β΄γυμνασίου