Πεμπτουσία του πνεύματος συνεργασίας και προώθησης των προβλημάτων για κάθε σχολική μονάδα, όχι μόνον για Π.Σ. και ΠΕΙ. Σ., να αποτελεί το Συμβούλιο Στήριξης.
Πρόταση για τα μέλη:
α) Ο Διευθυντής/Διευθύντρια
β) Υποδιευθυντής/Υποδιευθύντρια (ένας)
γ) τέσσερις εκπαιδευτικοί της Σχολικής μονάδας. (μόνιμοι με τυχαίο κριτήριο επιλογής π.χ εναλλάξ αλφαβητικά)
δ) τέσσερις μαθητές/μαθήτριες
ε) Τρία μέλη από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, έτσι γίνεται εν μέρει πράξη και η <>
στ) ένα μέλος της Σχολικής Επιτροπής (συμμετοχή Τοπικής Αυτοδιοίκησης)
ζ) ένας εκπαιδευτικός όμορου Σχολείου π.χ Διευθυντής/Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου για ένα σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το αντίστροφο.
Πεμπτουσία του πνεύματος συνεργασίας και προώθησης των προβλημάτων για κάθε σχολική μονάδα, όχι μόνον για Π.Σ. και ΠΕΙ. Σ., να αποτελεί το Συμβούλιο Στήριξης. Πρόταση για τα μέλη: α) Ο Διευθυντής/Διευθύντρια β) Υποδιευθυντής/Υποδιευθύντρια (ένας) γ) τέσσερις εκπαιδευτικοί της Σχολικής μονάδας. (μόνιμοι με τυχαίο κριτήριο επιλογής π.χ εναλλάξ αλφαβητικά) δ) τέσσερις μαθητές/μαθήτριες ε) Τρία μέλη από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, έτσι γίνεται εν μέρει πράξη και η <> στ) ένα μέλος της Σχολικής Επιτροπής (συμμετοχή Τοπικής Αυτοδιοίκησης) ζ) ένας εκπαιδευτικός όμορου Σχολείου π.χ Διευθυντής/Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου για ένα σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το αντίστροφο.