Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη ΙΟΥΛΙΑ ΗΛΙΑΔΟΥ | 24 Απριλίου 2020, 18:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός που διδάσκει σε όλους τους τύπους Λυκείων και ΕΠΑΛ,Θεωρώ πως το Άρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια Ε.Π.Α.Λ., πρέπει να αναιρεθεί και να ισχύει ότι ίσχυε μέχρι σήμερα. Διότι, άμεσα αποκόπτει όσους δουλεύουν μόνιμα απόγευμα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Εκπαιδευόμενοι που τελειώνουν μια ειδικότητα στα 18 και θέλουν να παρακολουθήσουν μια ακόμα, απόφοιτοι ΣΔΕ που θέλουν να εγγραφούν σε ημερήσιο και τους κόβουν την Δεύτερη ευκαιρία που τους έταξαν μετά από τόσο κόπο να τελειώσουν το Γυμνάσιο, απόφοιτοι ΙΕΚ που θέλουν επίσης να εξειδικευτούν σε κάποιο ακόμα πεδίο. Δεν λειτουργούν όλες οι ειδικότητες στα εσπερινά ΕΠΑΛ και ακόμα και τώρα κάποιοι αναγκάζονται να διανύουν χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους για να φοιτήσουν σε κάποια ειδικότητα που τους εκφράζει και ανταποκρίνεται στην ζήτηση της αγοράς εργασίας. Έτσι οδηγούμε πάλι όλους στον μονόδρομο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Ως παιδαγωγοί έχουμε χρέος να μορφώνουμε,να εκπαιδεύουμε και να δημιουργούμε σωστούς πολίτες και επαγγελματίες. Η διάκριση της ηλικίας είναι σαν να αποκόπτουμε τη δεύτερη ευκαιρία σε έναν άνθρωπο. Αλήθεια αυτό θέλουμε να καλλιεργήσουμε στους μαθητές μας; Μπορώ να κατανοήσω κάποιους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την πρόταση, αλλά αντί να λύσουμε προβλήματα, με αυτήν πρόταση δημιουργούμε τεράστια προβλήματα στον κοινωνικό ιστό και στο δικαίωμα όλων για μάθηση και εξειδίκευση. Ας γίνουμε πιο ευέλικτοι και ας μην "τιμωρούμε" ανθρώπους που απλά θέλουν να γίνουν πιο χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνία μας μετά τα 17!