Θα ήθελα να σχολιάσω κι εγώ το άρθρο 18 και την αιτιολόγηση του, δηλαδή ότι αποσκοπεί στην ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικούν την εισαγωγή τους σε πρότυπο σχολείο. Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί με την αύξηση του αριθμού των προτύπων σχολείων, αλλά και την αύξηση των θέσεων στα Πρότυπα Λύκεια, που είναι περισσότερες από τις θέσεις των Προτύπων Γυμνασίων.
Το Πρότυπο Γυμνάσιο και το Πρότυπο Λύκειο ανήκουν στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης και βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία. Δεν είναι λοιπόν το ένα συνέχεια του άλλου? Γιατί να αντιμετωπίζεται το Πρότυπο Λύκειο ως διαφορετικό σχολείο με διαφορετικό σύστημα από το Πρότυπο Γυμνάσιο?
Οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν αξιολογηθεί κατά τη φοίτηση τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Δεν είναι η αριστεία από αυτή την αξιολόγηση πιο ολοκληρωμένη και πιο αντιπροσωπευτική από μία μεμονωμένη δίωρη εξέταση? Μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά μας πρέπει να μάθουν να επιβραβεύονται για τη συνεχή επιτυχημένη πορεία τους.
Θα ήθελα να σχολιάσω κι εγώ το άρθρο 18 και την αιτιολόγηση του, δηλαδή ότι αποσκοπεί στην ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε μεγαλύτερο αριθμό μαθητών να διεκδικούν την εισαγωγή τους σε πρότυπο σχολείο. Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί με την αύξηση του αριθμού των προτύπων σχολείων, αλλά και την αύξηση των θέσεων στα Πρότυπα Λύκεια, που είναι περισσότερες από τις θέσεις των Προτύπων Γυμνασίων. Το Πρότυπο Γυμνάσιο και το Πρότυπο Λύκειο ανήκουν στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης και βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία. Δεν είναι λοιπόν το ένα συνέχεια του άλλου? Γιατί να αντιμετωπίζεται το Πρότυπο Λύκειο ως διαφορετικό σχολείο με διαφορετικό σύστημα από το Πρότυπο Γυμνάσιο? Οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν αξιολογηθεί κατά τη φοίτηση τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο. Δεν είναι η αριστεία από αυτή την αξιολόγηση πιο ολοκληρωμένη και πιο αντιπροσωπευτική από μία μεμονωμένη δίωρη εξέταση? Μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά μας πρέπει να μάθουν να επιβραβεύονται για τη συνεχή επιτυχημένη πορεία τους.