Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν θα ειναι απαραίτητη εαν:
1. Εχει σταθερή ετήσια επιμόρφωση στο αντικείμενό του και σε παιδαγωγικά ζητήματα τουλάχιστον 20 ώρες.
2. Αν υποχρεωθούν οι εκπαιδευτικοί ίδιου κλάδου να ανταλλάσουν επισκέψεις στην τάξη, παρακολουθώντας ο ένας το μάθημα του άλλου και στη συνέχεια να συμμετέχουν σε συζητήσεις μικρής ομάδας με συντονισμό του Σχ.Συμβ. Αυτό θα πρέπει να συμβαίνει 4 φορές το χρόνο.
3. Αν υπάρχει επαρκής τεχνολογικός και βιβλιογραφικός εξοπλισμός στο σχολείο
4. Αν με κατάλληλο τρόπο απομακρυνθούν από τα σχολεία (όπου υπάρχουν) εκπαιδευτικοί με γνωστές αδυναμίες που δεν τους επιτρέπουν να διδάσκουν ούτε να στέκονται στην τάξη (και μόνο αυτό θα αναβαθμίσει όλα τα αντίστοιχα σχολεία)
5. Αν στην έναρξη του σχολικού έτους κάθε εκπαιδευτικός παραδίδει στον διευθυντή ένα σχέδιο με τους στόχους του για την σχολική χρονιά που αρχίζει
6. Αν έχει δικαίωμα (και υποχρέωση) ο διευθυντής να παρακολουθεί, δύο ωριαία μαθήματα ΚΑΘΕ εκπαιδευτικού στο σχολείο του (ανεξάρτητα από ειδικότητα).
7. Αν ο διευθυντής συντάσσει μια ετήσια έκθεση που να συμπεριλαμβάνει αναφορές στα προηγούμενα. Αν η αναφορά το περιλαμβάνει, θα παρέχεται ειδική εκπαίδευση τουλάχιστον 50 ωρών στον εκπαιδευτικό που αφορά.
Πιστεύω ότι με αυτά θα πάψει να υπάρχει ανάγκη αξιολόγησης.
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν θα ειναι απαραίτητη εαν: 1. Εχει σταθερή ετήσια επιμόρφωση στο αντικείμενό του και σε παιδαγωγικά ζητήματα τουλάχιστον 20 ώρες. 2. Αν υποχρεωθούν οι εκπαιδευτικοί ίδιου κλάδου να ανταλλάσουν επισκέψεις στην τάξη, παρακολουθώντας ο ένας το μάθημα του άλλου και στη συνέχεια να συμμετέχουν σε συζητήσεις μικρής ομάδας με συντονισμό του Σχ.Συμβ. Αυτό θα πρέπει να συμβαίνει 4 φορές το χρόνο. 3. Αν υπάρχει επαρκής τεχνολογικός και βιβλιογραφικός εξοπλισμός στο σχολείο 4. Αν με κατάλληλο τρόπο απομακρυνθούν από τα σχολεία (όπου υπάρχουν) εκπαιδευτικοί με γνωστές αδυναμίες που δεν τους επιτρέπουν να διδάσκουν ούτε να στέκονται στην τάξη (και μόνο αυτό θα αναβαθμίσει όλα τα αντίστοιχα σχολεία) 5. Αν στην έναρξη του σχολικού έτους κάθε εκπαιδευτικός παραδίδει στον διευθυντή ένα σχέδιο με τους στόχους του για την σχολική χρονιά που αρχίζει 6. Αν έχει δικαίωμα (και υποχρέωση) ο διευθυντής να παρακολουθεί, δύο ωριαία μαθήματα ΚΑΘΕ εκπαιδευτικού στο σχολείο του (ανεξάρτητα από ειδικότητα). 7. Αν ο διευθυντής συντάσσει μια ετήσια έκθεση που να συμπεριλαμβάνει αναφορές στα προηγούμενα. Αν η αναφορά το περιλαμβάνει, θα παρέχεται ειδική εκπαίδευση τουλάχιστον 50 ωρών στον εκπαιδευτικό που αφορά. Πιστεύω ότι με αυτά θα πάψει να υπάρχει ανάγκη αξιολόγησης.