Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ζωή/Νηπιαγωγός | 24 Απριλίου 2020, 18:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αριθμός παιδιών και ποιότητα στην εκπαίδευση είναι έννοιες αντίστροφες. Η ασφάλεια των παιδιων, η επίτευξη των όποιων στόχων της μαθησιακής διαδικασίας αναφορικά με τη συμπεριφορά, τη μάθηση και γενικότερα την παιδεία, υποβοηθουνται από την ύπαρξη καλών συνθηκών. Ο αριθμός των παιδιών (ιδιαίτερα στο νηπιαγωγείο) και αυτό είναι κατανοητό από ολους, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για ποιότητα στην εκπαιδευτική πράξη. Δεν έχουμε την πολυτέλεια για πισωγυρισματα. Η παιδεία είναι το κλειδί για να προχωρήσουμε μπροστά και για να εχουμε την Ελλάδα που μας αξίζει.