Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Περπερής Άγγελος | 24 Απριλίου 2020, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διδασκαλία μαθημάτων γενικής παιδείας στην Γ΄ Λυκείου, καλώς ή κακώς καθίσταται εκ των πραγμάτων μη παραγωγική, αφού οι μαθητές ενδιαφέρονται μόνο για ότι θα εξεταστούν. Το ότι θα μπουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα δεν σημαίνει σχεδόν τίποτε. Το ίδιο ισχύει και για το "κόντρα¨ μάθημα, το οποίο ταλαιπώρησε για μερικά χρόνια μαθητές και εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς προγραμματίζεται κατάργηση του 7-ώρου το οποίο ήταν η μόνη ελπίδα μαθητών που δεν είχαν δυνατότητα φροντιστηρίου και έδινε και στους διδάσκοντες την ευχέρεια να μην κάνουν μάθημα με καταιγιστικούς ρυθμούς. Όσον αφορά το μάθημα που διδάσκω (χημεία), η μείωση των ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από αντίστοιχη μείωση της ύλης.Τέλος, κάτι που ίσχυε και πριν αλλά γίνεται πιο επιτακτικό με τις νέες εξελίξεις που απαιτούν χρήση υπολογιστών από όλους τους πολίτες, η Πληροφορική θα πρέπει να εξετάζεται σε όλους τους προσανατολισμούς (με έμφαση όμως στη χρήση διαδικτύου και όχι τόσο στον προγραμματισμό).