«Ο λεξιλογικός πλούτος σαν όρος του μονόλογου έχει ξεχωριστή σπουδαιότητα σήμερα, που τη γλωσσική μας πραγματικότητα την κατακλύζουν οι κίνδυνοι της φθοράς και της αποκοπής από την παράδοση, καθώς και η ισοπεδωτική εισβολή του τεχνολογικού αυτοματισμού στη γλώσσα παράλληλα με την άκριτη ξενογλωσσία.» Δ. Λιαντίνης
Ας κοιτάξουμε πρώτα πολύ σοβαρότερα θέματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σε αυτή την ηλικία ως προς την εκπαιδευσή τους, παρά τα αγγλικά και τους υπολογιστές που ούτως ή άλλως θα τα μάθουν. Βρίσκονται σε μια ηλικία που ακόμα κάνουν τα πρώτα "βήματα" της δικής τους γλώσσας.
Αν ενδιαφερόμαστε τόσο πολύ για τα παιδιά να μάθουν αγγλικά και υπολογιστές, να γίνει δωρεάν οι εκμαθησή τους στην ηλικία που πρέπει, από το ίδιο το κράτος. Ώστε να μην υπάρχει αδικία στο κάθε παιδί ανάλογα με την οικονομική τάξη των γονέων του.
«Ο λεξιλογικός πλούτος σαν όρος του μονόλογου έχει ξεχωριστή σπουδαιότητα σήμερα, που τη γλωσσική μας πραγματικότητα την κατακλύζουν οι κίνδυνοι της φθοράς και της αποκοπής από την παράδοση, καθώς και η ισοπεδωτική εισβολή του τεχνολογικού αυτοματισμού στη γλώσσα παράλληλα με την άκριτη ξενογλωσσία.» Δ. Λιαντίνης Ας κοιτάξουμε πρώτα πολύ σοβαρότερα θέματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σε αυτή την ηλικία ως προς την εκπαιδευσή τους, παρά τα αγγλικά και τους υπολογιστές που ούτως ή άλλως θα τα μάθουν. Βρίσκονται σε μια ηλικία που ακόμα κάνουν τα πρώτα "βήματα" της δικής τους γλώσσας. Αν ενδιαφερόμαστε τόσο πολύ για τα παιδιά να μάθουν αγγλικά και υπολογιστές, να γίνει δωρεάν οι εκμαθησή τους στην ηλικία που πρέπει, από το ίδιο το κράτος. Ώστε να μην υπάρχει αδικία στο κάθε παιδί ανάλογα με την οικονομική τάξη των γονέων του.