Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ζαβούνης | 24 Απριλίου 2020, 18:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τις προηγούμενες εβδομάδες έγινα μάρτυρας (αλλά και όλη η κοινωνία) για τον ψηφιακό αναλφαβητισμό που κυριαρχεί στην Ελλάδα. Πιστεύαμε όλοι πως αν μπορείς να χειρίζεσαι κάποια κοινωνικά δίκτυα και να χρησιμοποιείς κάποια φίλτρα σε φωτογραφίες πως είσαι γνώστης έστω και σε βασικές γνώσεις πληροφορικής κάτι που αποδείχτηκε λάθος. Συνάδελφοι της πληροφορικής (και όχι μόνο) βρίσκονταν κατά μέσο όρο πάνω από 12 ώρες την ημέρα στον υπολογιστή ώστε να υποστηρίξουν συνάδελφους, γονείς και παιδιά με διάφορα μέσα όπως το τηλέφωνο, το facetime, το viber, το team viewer και πολλά άλλα… Με το νομοσχέδιο αυτό δεν φαίνεται σε ΚΑΝΕΝΑ σημείο η αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής. Προτείνω το πρόγραμμα όπως ίσχυε στα Σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ) Πρόγραμμα που έχει εφαρμοστεί και υπήρχαν μόνο θετικά σχόλια από όλες τις ειδικότητες του σχολείου, όλους τους γονείς και όλους τους μαθητές. Έτσι θα μπορούσε να ενταχθεί η Ρομποτική και το STE(A)M εύκολα στο μάθημα της πληροφορικής. Επίσης ένας τουλάχιστον πληροφορικός σε κάθε σχολείο με μειωμένο ωράριο ώστε να μπορεί να υποστηρίξει το εργαστήριο πληροφορικής και όλη την υπόλοιπη υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου. Τέλος, θα πρέπει να γίνουν μόνιμοι διορισμοί!!!!