• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 24 Απριλίου 2020, 19:08

    Η αύξηση του ελάχιστου αριθμού μαθητών σε 20 και του μέγιστου αριθμού σε 24 και με απόφαση του διευθυντή σε 26, αντιτίθεται σε όλες τις σύγχρονες ερευνητικές μελέτες οι οποίες αποδεικνύουν τα καλύτερα παιδαγωγικά αποτελέσματα που μπορούν να επέλθουν σε μια τάξη με μικρότερο αριθμό μαθητών. Συν τοις άλλοις, παιδαγωγικές μέθοδοι και τεχνικές όπως η ομαδοσυνεργατική, η διαφοροποιημένη διδασκαλία και άλλες, εφαρμόζονται πολύ πιο ουσιαστικά σε τάξεις με μικρότερο αριθμό παιδιών. Λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν σε μια σχολική τάξη όπως δυσκολίες μάθησης και μαθησιακές δυσκολίες, αλλόγλωσσα παιδιά, παιδιά με ανάγκη παράλληλης στήριξης, αντιλαμβανόμαστε πως ο μέσος χρόνος ενασχόλησης του εκπαιδευτικού με κάθε παιδί ξεχωριστά, μειώνεται σημαντικά, κάτι το οποίο οπωσδήποτε δεν είναι προς όφελος των παιδιών και της εύρυθμης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επιδίωξη κάθε εκπαιδευτικού είναι η βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας του με στόχο τη βέλτιση μαθησιακή και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών του.