Η πρόταση να δίδουν εξετάσεις οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων για να συνεχίσουν να φοιτούν στο συνδεόμενο Πρότυπο Λύκειο προτείνω να επεκταθεί σε όλο το δημόσιο τομέα, όπου υπάρχει διαγωνιστική επιλογή μέσω ΑΣΕΠ. Έτσι μετά από τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 5ετία) οι υπάλληλοι θα επανεξετάζονται επί ίσοις όροις με τους επίδοξους υπαλλήλους, διότι θα είναι «άδικο» όσοι δεν συμμετείχαν στο σχετικό αρχικό διαγωνισμό να στερούνται της δυνατότητας να διαγωνισθούν για τη θέση και να αναμένουν να κενωθεί. Παρακαλώ να συνυπολογιστεί το ευεργετικό αποτέλεσμα στην εθνική οικονομία από όλα τα φροντιστηριακά και ιδιαίτερα μαθήματα που θα γίνονται με τη διενέργεια τακτικών διαγωνιστικών διαδικασιών για θέσεις σε Πρότυπα Σχολεία και σε Δημόσιες Υπηρεσίες.
Προτείνω μάλιστα η παρούσα ρύθμιση να τροποποιηθεί προς το καλύτερο:
Γιατί να δίνουν εξετάσεις μόνον οι μαθητές της Γ Γυμνασίου για να προβιβαστούν στην Α τάξη του Πρότυπου Λυκείου με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους μαθητές και να μην λαμβάνει χώρα η διαγωνιστική διαδικασία ανά τάξη; Έτσι θα έχουμε εξετάσεις για όλο τον ενδιαφερόμενο μαθητικό πληθυσμό όχι μόνο για την Α Γυμνασίου αλλά και για τη Β και για τη Γ. Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η αλλαγή του μαθητικού πληθυσμού που θα αποτελείται πάντοτε από μόνον τους καλύτερους. Και φυσικά να γίνονται και εξετάσεις ανά τάξη Πρότυπου Λυκείου για όλους κάθε χρόνο από την αρχή. Τι πιο δημοκρατικό;
Η πρόταση να δίδουν εξετάσεις οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων για να συνεχίσουν να φοιτούν στο συνδεόμενο Πρότυπο Λύκειο προτείνω να επεκταθεί σε όλο το δημόσιο τομέα, όπου υπάρχει διαγωνιστική επιλογή μέσω ΑΣΕΠ. Έτσι μετά από τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 5ετία) οι υπάλληλοι θα επανεξετάζονται επί ίσοις όροις με τους επίδοξους υπαλλήλους, διότι θα είναι «άδικο» όσοι δεν συμμετείχαν στο σχετικό αρχικό διαγωνισμό να στερούνται της δυνατότητας να διαγωνισθούν για τη θέση και να αναμένουν να κενωθεί. Παρακαλώ να συνυπολογιστεί το ευεργετικό αποτέλεσμα στην εθνική οικονομία από όλα τα φροντιστηριακά και ιδιαίτερα μαθήματα που θα γίνονται με τη διενέργεια τακτικών διαγωνιστικών διαδικασιών για θέσεις σε Πρότυπα Σχολεία και σε Δημόσιες Υπηρεσίες. Προτείνω μάλιστα η παρούσα ρύθμιση να τροποποιηθεί προς το καλύτερο: Γιατί να δίνουν εξετάσεις μόνον οι μαθητές της Γ Γυμνασίου για να προβιβαστούν στην Α τάξη του Πρότυπου Λυκείου με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους μαθητές και να μην λαμβάνει χώρα η διαγωνιστική διαδικασία ανά τάξη; Έτσι θα έχουμε εξετάσεις για όλο τον ενδιαφερόμενο μαθητικό πληθυσμό όχι μόνο για την Α Γυμνασίου αλλά και για τη Β και για τη Γ. Θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα η αλλαγή του μαθητικού πληθυσμού που θα αποτελείται πάντοτε από μόνον τους καλύτερους. Και φυσικά να γίνονται και εξετάσεις ανά τάξη Πρότυπου Λυκείου για όλους κάθε χρόνο από την αρχή. Τι πιο δημοκρατικό;