Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γιάννα Ξηρομερίτου | 24 Απριλίου 2020, 19:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Αναβάθμιση» της Πληροφορικής με μία γραπτή εργασία!!! Απίστευτο και όμως αληθινό!!! Η απόλυτη κοροϊδία!!! Το μόνο που αναφέρεται είναι η μετάβαση του μαθήματος από την «Γ’ ομάδα» στη «Β’ Ομάδα» και εργασία κατά το 2ο τετράμηνο!!! Το βασικότερο πρόβλημα του μαθήματος της Πληροφορικής είναι ότι παραμένει από τη δεκαετία του ’90 μονόωρο μάθημα. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς πραγματοποιούνται, στην καλύτερη περίπτωση, 25 μαθήματα. Στην πράξη πολύ σπάνια είναι τόσα, υπάρχουν τμήματα (παιδιά) που μπορεί να τα δεις μία μόνο φορά τον μήνα!!! Οι 25 ώρες τη χρονιά είναι πολύ λίγες για τη διδασκαλία του μαθήματος και για αυτά που προβλέπει το Α.Π.Σ. Υπό αυτές τις συνθήκες δε μιλάμε για πραγματική αναβάθμιση του μαθήματος αλλά για γελοιοποίηση του διδακτικού αντικειμένου και των ίδιων των εκπ/κών Πληροφορικής καθώς και εμπαιγμό της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θα περίμενα κάποια πρόταση ουσιαστικής αναβάθμισης της πληροφορικής στο δημόσιο σχολείο, ειδικά μετά την καταλυτική συμβολή της κατά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων το Μάρτιο του 2020, η οποία ήταν και η μεγαλύτερη απόδειξη της αξίας της πληροφορικής στην πράξη. Κρίμα δυστυχώς για άλλη μια φορά….