Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Λάζαρος | 24 Απριλίου 2020, 19:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως δάσκαλος και στέλεχος της εκπαίδευσης με 20 χρόνια προϋπηρεσίας, σας διαβεβαιώ πως η ποιότητα του μαθήματος είναι αντιστρόφως ανάλογη του αριθμού των μαθητών. Ειδικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, ο αριθμός των μαθητών πρέπει να είναι το πολύ 15. Οι δε ιδιαίτερες συνθήκες που υπάρχουν σε κάθε τμήμα (π.χ παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, παιδιά μεταναστών κ.α), αλλά και οι σύγχρονες απαιτήσεις και διδακτικές μέθοδοι (ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, διαφοροποιημένη διδασκαλία, εξατομικευμένη διδασκαλία), επιτάσσουν τον μικρότερο από 20 αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Πέρα από το διδακτικό κομμάτι της υπόθεσης είναι πρακτικά δύσκολο και «ηθικά» ανεπίτρεπτο το να μετακινούνται παιδιά σε όμορα σχολεία. Έτσι κι αλλιώς στη συνέχεια η πολιτεία θα πρέπει να προβλέψει μετακίνηση αυτών των μαθητών, πράγμα που συνεπάγεται έξοδα. Συνοψίζοντας θα έλεγα πως πρέπει το νομοσχέδιο να στραφεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή προς τη μείωση το δυνατόν του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα, προκειμένου να έχουμε ουσιαστικότερο και πιο εξατομικευμένο διδακτικό έργο με αποτελέσματα.