Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Άννα Σ | 24 Απριλίου 2020, 19:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντικατάσταση κοινωνιολογίας με μια άχρηστη μάθηση_ παπαγαλία των Λατινικών? Η περιθωριοποίηση της κοινωνιολογίας θα φέρει έντονο πρόβλημα στον επιστημονικό προσανατολισμό στην πλειοψηφία των ακαδημαϊκών τμημάτων του 1 πεδίου. Γιατί τόση περιφρόνηση για την κοινωνιολογία...θέλετε μαθητές παπαγάλους ή μαθητές με ουσιαστικές κ χρήσιμες γνώσεις??