Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σώτερ | 24 Απριλίου 2020, 19:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν καταλαβαίνω το λόγο κατηγοριοποίησης των μαθημάτων σε Α και Β κατηγορίας. Νομίζω ότι σε όλα τα μαθήματα πρέπει να γράφουν οι μαθητές εξετάσεις. Αφενός διότι αυτό τους κινητοποιεί και δεν εφησυχάζουν, και αφετέρου γίνεται πιο ενδελεχής αξιολόγησή τους. Έχετε αντιληφθεί πόσο άλλαξε προς το χειρότερο η απόδοση (αλλά και η συμπεριφορά) των μαθητών τα τελευταία χρόνια που καταργήθηκαν οι εξετάσεις στα περισσότερα μαθήματα; Μπορείτε να συγκρίνετε τους αριθμούς των προαχθέντων σε όλη τη χώρα και πώς αυτός διαφοροποιήθηκε μέσα σε μια χρονιά όταν καταργήθηκαν οι εξετάσεις; Αυτή η... "απρόσμενη επιτυχία" πιστεύετε αντικατοπτρίζει το επίπεδο των μαθητών; "Υποχρεωτική φοίτηση" δεν σημαίνει και "Υποχρεωτική αποφοίτηση".