• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ' | 24 Απριλίου 2020, 19:34

    §3 & §4. Εν αρχή και επειδή η §3 αναφέρεται στην εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού, στο τελευταίο εδάφιο της παραγράφου, θα πρέπει να προστεθεί η έκφραση «εκτός εάν είναι λιγότερα από 20 και περισσότερα από 9, οπότε συγκροτούν ένα τμήμα». Εν συνεχεία και πριν από τη συγκρότηση τμημάτων της Α΄ Δημοτικού και για να μπορέσουν να εφαρμοστούν οι §3 & 4, θα πρέπει πρώτα να υπολογιστεί το μαθητικό δυναμικό των υπολοίπων τάξεων, από Β΄ έως και ΣΤ΄. Δηλαδή θα πρέπει να δούμε, εάν ήρθαν στο σχολείο μαθητές με μετεγγραφές ή έφυγαν για άλλα σχολεία, ώστε να δούμε αν χρειάζονται κάποια τμήματα να συμπτυχθούν ή να αυξηθούν, προκειμένου να δούμε αν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα η οποία δεν υπήρχε στην προηγούμενη σχολικά χρονιά. Αν για παράδειγμα η περσινή ΣΤ΄ τάξη, εφετινή Α΄ Γυμνασίου είχε δύο ή περισσότερα τμήματα, να υπάρχει δυνατότητα ακόμα και συγκρότηση τμήματος της Α΄ Δημοτικού με αριθμό κάτω των 20 παιδιών. Ο μικρός αριθμός μαθητών στην Α΄ τάξη, ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. §7 Ο αριθμός των μαθητών, θα πρέπει να οριστεί σαφώς και χωρίς χρεία ερμηνειών, από τώρα, όπως και στα Δημοτικά. Επίσης ο αριθμός ανά τμήμα, θα πρέπει να είναι σε άμεση συνάρτηση με τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, δηλαδή με τις πανελλήνιες (βλέπε τα τμήματα κατεύθυνσης των Λυκείων). Επίσης θα πρέπει να οριστεί, σαφώς και χωρίς χρεία ερμηνειών, ο αριθμός των μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων διδασκαλίας ξένης γλώσσας (πρώτης και δεύτερης ξένης γλώσσας)