Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε κυβέρνησης, κάθε Υπουργού Παιδείας να θέλει να αφήσει το στίγμα του με μία ακόμα μεταρρύθμιση. Έτσι και τώρα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η θητεία της κυβέρνησης Μητσοτάκη εξελίσσεται και βρίσκεται ήδη στον πρώτο χρόνο της. Κανένα πρόβλημα, για αυτό εκλέχτηκε για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της.
Δεν έχει νόημα να μιλάμε πώς γίνεται π.χ. να παίρνει πίσω το μέτρο των 22 μαθητών ανά τάξη στην είσοδο των μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο - εν μέσω πανδημίας - που το είχε ψηφίσει ως αντιπολίτευση πολύ πρόσφατα.
Δεν με απασχολεί ποσώς ότι και η συνδικαλιστική παράταξη που πρόσκειται στο κυβερνών κόμμα σήμερα σας κατακεραυνώνει. Εσωκομματικά παιχνίδια; ή μπράβο στους συνδικαλιστές; πολύ λίγο με μέλλει.
Με νοιάζει όμως που με κλειστά τα σχολεία η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με τηλε - 30 συντακτών και με αυτή τη διαβούλευση θεωρεί ότι συνομίλησε με την κοινωνία.
Σε αυτή τη διαβούλευση καταθέτω με κεφαλαία γράμματα, έτσι δεν ορίζεται ο θυμός στη σύγχρονη διαδικτυακή γλώσσα; κυρία Υπουργέ ΠΑΡΤΟ ΠΙΣΩ.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε κυβέρνησης, κάθε Υπουργού Παιδείας να θέλει να αφήσει το στίγμα του με μία ακόμα μεταρρύθμιση. Έτσι και τώρα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η θητεία της κυβέρνησης Μητσοτάκη εξελίσσεται και βρίσκεται ήδη στον πρώτο χρόνο της. Κανένα πρόβλημα, για αυτό εκλέχτηκε για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της. Δεν έχει νόημα να μιλάμε πώς γίνεται π.χ. να παίρνει πίσω το μέτρο των 22 μαθητών ανά τάξη στην είσοδο των μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο - εν μέσω πανδημίας - που το είχε ψηφίσει ως αντιπολίτευση πολύ πρόσφατα. Δεν με απασχολεί ποσώς ότι και η συνδικαλιστική παράταξη που πρόσκειται στο κυβερνών κόμμα σήμερα σας κατακεραυνώνει. Εσωκομματικά παιχνίδια; ή μπράβο στους συνδικαλιστές; πολύ λίγο με μέλλει. Με νοιάζει όμως που με κλειστά τα σχολεία η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με τηλε - 30 συντακτών και με αυτή τη διαβούλευση θεωρεί ότι συνομίλησε με την κοινωνία. Σε αυτή τη διαβούλευση καταθέτω με κεφαλαία γράμματα, έτσι δεν ορίζεται ο θυμός στη σύγχρονη διαδικτυακή γλώσσα; κυρία Υπουργέ ΠΑΡΤΟ ΠΙΣΩ.