Η διαγωγή εδώ και δεκαετίες χαρακτηρίζονταν ως άριστη ακόμα και αν ήταν κάκιστη. Η αναγραφή της είναι άνευ ουσίας. Η διαγωγή των μαθητών δεν πρέπει να αναγράφεται. Ωστόσο θα έπρεπε να υπάρχει πια νομική υπηρεσία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που να επιλαμβάνεται των περιπτώσεων εκείνων των συμπεριφορών που είναι ποινικά κολάσιμες, όπως απειλές σε καθηγητές, εκφοβισμός σε συμμαθητές, φθορές, βιαιοπραγία κλπ. Τα θέματα που προκύπτουν από τέτοιες συμπεριφορές δεν διορθώνονται με μια απλή αναγραφή: «Διαγωγή κακή».
Η διαγωγή εδώ και δεκαετίες χαρακτηρίζονταν ως άριστη ακόμα και αν ήταν κάκιστη. Η αναγραφή της είναι άνευ ουσίας. Η διαγωγή των μαθητών δεν πρέπει να αναγράφεται. Ωστόσο θα έπρεπε να υπάρχει πια νομική υπηρεσία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που να επιλαμβάνεται των περιπτώσεων εκείνων των συμπεριφορών που είναι ποινικά κολάσιμες, όπως απειλές σε καθηγητές, εκφοβισμός σε συμμαθητές, φθορές, βιαιοπραγία κλπ. Τα θέματα που προκύπτουν από τέτοιες συμπεριφορές δεν διορθώνονται με μια απλή αναγραφή: «Διαγωγή κακή».