Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΙΟΥΛΙΑ ΗΛΙΑΔΟΥ | 24 Απριλίου 2020, 19:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι στόχοι των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων περιλαμβάνονται στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει το μάθημα της Τεχνολογίας, όπως το να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, επιχειρηματικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες και πλήθος άλλων. Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι αποτελεσματικότερα, θα έπρεπε να αυξηθεί κατά μία (1) ώρα την εβδομάδα η Τεχνολογία και να γίνουν (2 Ώρες), σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου.Επίσης θα έπρεπε για τους ίδιους λόγους να συνεχίσει να διδάσκεται και στις τάξεις τους Λυκείου, αλλά να μπει και στην 4η, 5η και 6η Δημοτικού! Είναι επιτακτικό επίσης να δημιουργηθούν κατάλληλα εργαστήρια σε κάθε σχολική δομή και να εξοπλιστούν στοχευμένα με όλες τις υλικοτεχνικές υποδομές που απαιτούνται, όπως Η/Υ, εργαλεία κλπ για να επιτευχθεί στο μέγιστο η δυναμική του μαθήματος της Τεχνολογίας. Ακόμη, το μάθημα της Τεχνολογίας είναι διαφορετικό από αυτό της Πληροφορικής. Ωστόσο στον νόμο το αναφέρεται ως εξής: στ) Τεχνολογία – Πληροφορική. Και παρακάτω διευκρινίζεται:"Ειδικά για το μάθημα της Πληροφορικής....η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης." Θεωρώ πως πρέπει να το διαχωρίσετε ως ανεξάρτητο και να αναφέρεται τον τρόπο εξέτασής του πιο συγκεκριμένα, λόγω της διαφορετικής φύσης του, όπως έχετε κάνει για το μάθημα της Πληροφορικής.