Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τους υποψήφιους νεοεισερχόμενους σε ΠΣ και ΠΕΙ.Σ στο νομοσχέδιο. Γιατί να περνάνε από συνεχείς αξιολογήσεις αποδεικνύοντας τα προσόντα τους, όταν αυτά τα προσόντα δεν αναγνωρίζονται με κανέναν τρόπο; Η προσπάθεια αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, ο αγώνας του πρέπει να «ανταμείβεται» από την Πολιτεία. Μόνο έτσι θα αισθάνεται δικαιωμένος ένας/μία εκπαιδευτικός για την προσπάθεια που κατέβαλε να αποκτήσει περισσότερα προσόντα. Αλλιώς θα διακατέχεται από την αίσθηση της ματαίωσης. Επιβάλλεται ένα κίνητρο ρητά διατυπωμένο στο νομοσχέδιο, π.χ. μείωση διδακτικού ωραρίου κατά 2, 3 ή 5 ώρες.
Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τους υποψήφιους νεοεισερχόμενους σε ΠΣ και ΠΕΙ.Σ στο νομοσχέδιο. Γιατί να περνάνε από συνεχείς αξιολογήσεις αποδεικνύοντας τα προσόντα τους, όταν αυτά τα προσόντα δεν αναγνωρίζονται με κανέναν τρόπο; Η προσπάθεια αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, ο αγώνας του πρέπει να «ανταμείβεται» από την Πολιτεία. Μόνο έτσι θα αισθάνεται δικαιωμένος ένας/μία εκπαιδευτικός για την προσπάθεια που κατέβαλε να αποκτήσει περισσότερα προσόντα. Αλλιώς θα διακατέχεται από την αίσθηση της ματαίωσης. Επιβάλλεται ένα κίνητρο ρητά διατυπωμένο στο νομοσχέδιο, π.χ. μείωση διδακτικού ωραρίου κατά 2, 3 ή 5 ώρες.