Σχετικά με τα εργαστήρια δεξιοτήτων.
Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του συναδέλφου Γιώργου σε σχέση με το μάθημα της τεχνολογίας (ας κοιτάξει το υπουργείο μια και ξεκίνησε συνεργασίες με αμερικάνικα εκπαιδευτικά ιδρύματα πως διδάσκεται το μάθημα της τεχνολογίας εκεί).
Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης , στόχοι που είναι κοινοί με το τους στόχους του μαθήματος της Τεχνολογίας.
Η επιχειρηματικότητα, η ρομποτική, και οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν με την προσθήκη +1 ώρας τη εβδομάδα στο μάθημα της Τεχνολογίας σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και όχι σαν νέα θεματικη. Ειδικά στην Β Γυμνασίου το μάθημα της Τεχνολογίας αφορά την παραγωγική διαδικασία, την επιχειρηματικότητα και τις νέες τεχνολογίες.
Και μια απορία:
Αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα υπάρχοντα μαθήματα; Κάποια θα αποσυρθούν από το υπάρχον πρόγραμμα σπουδών για να μπούν τα εργαστήρια δεξιοτήτων ή θα αυξηθεί το εβδομαδιαίο ωράριο;
Επίσης πως θα γίνει η ανάθεση αυτών των εργαστηρίων , με ποια κριτήρια;
Ειδικά για την περιβαλλοντική εκπαίδευση θα μπορούσαν κάλλιστα να ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς με προηγούμενη ενασχόληση με περιβαλλοντικά προγράμματα, ή σε εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία σε δομές ΚΠΕ.
Σχετικά με τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του συναδέλφου Γιώργου σε σχέση με το μάθημα της τεχνολογίας (ας κοιτάξει το υπουργείο μια και ξεκίνησε συνεργασίες με αμερικάνικα εκπαιδευτικά ιδρύματα πως διδάσκεται το μάθημα της τεχνολογίας εκεί). Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης , στόχοι που είναι κοινοί με το τους στόχους του μαθήματος της Τεχνολογίας. Η επιχειρηματικότητα, η ρομποτική, και οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν με την προσθήκη +1 ώρας τη εβδομάδα στο μάθημα της Τεχνολογίας σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και όχι σαν νέα θεματικη. Ειδικά στην Β Γυμνασίου το μάθημα της Τεχνολογίας αφορά την παραγωγική διαδικασία, την επιχειρηματικότητα και τις νέες τεχνολογίες. Και μια απορία: Αναρωτιέμαι τι θα γίνει με τα υπάρχοντα μαθήματα; Κάποια θα αποσυρθούν από το υπάρχον πρόγραμμα σπουδών για να μπούν τα εργαστήρια δεξιοτήτων ή θα αυξηθεί το εβδομαδιαίο ωράριο; Επίσης πως θα γίνει η ανάθεση αυτών των εργαστηρίων , με ποια κριτήρια; Ειδικά για την περιβαλλοντική εκπαίδευση θα μπορούσαν κάλλιστα να ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς με προηγούμενη ενασχόληση με περιβαλλοντικά προγράμματα, ή σε εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία σε δομές ΚΠΕ.