• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 20:58

    Τα σχόλια που έχουν καταγραφεί μέχρι στιγμής καταγράφουν με σαφήνεια ότι έχει καταγραφεί εδώ και πολλά χρόνια σχετικά με την εισαγωγή στην Γ΄βάθμια εκπαίδευση. Τα παιδιά αλλά και οι οικογένειες τους αναλώνονται για μεγάλο χρονικό διάστημα με την εισαγωγή και ποιά σχολή θα επιλέξουν με κριτήρια τις περισσότερες φορές άσχετα με την θέληση και τις φυσικές δυνατότητες του κάθε παιδιού. Εντελώς συνοπτικά επισημαίνω ότι ΟΛΑ τα συτήματα εισαγωγής είναι αποτυχημένα μομντέλα ψυχοφθόρα, αντιεκπαιδευτικά, αντιπαιδαγωγικά και αναγκάζουν τα παιδιά ή στο χαρακίρι της μίας εξέτασης ή στην χρησιμοποίηση και της βαθμολογίας του Λυκείου με όλα τα αρνητικά που έχουν καταγραφεί κατά το παρελθόν (βαθμοθηρία,συναλλαγή υποψηφίων - εκπαιδευτικών κ.λ.π). Η καλύτερη επιλογή είναι η είσοδος στην Γ΄βάθμια ολων και η επιλογή εντός των ιδρυμάτων. Επειδή όμως αυτό είναι αδύνατον να γίνει τότε θα πρέπει να εξεταστεί ΑΜΕΣΑ η πρόταση που είχε υποβληθεί επί υπουργίας Γ.Αρσένη και πρόβλεπε ένα σύστημα χωρίς συναλλαγές, χωρίς την ψυχοφθόρα διαδικιασία της μίας εξέτασης χαρακίρι ενός συστημάτος που αναβαθμίζει ακόμη και την λυκειακή εκπαίδευση. Η εισαγωγή να γίνεται μέσα από μία ετήσια φοίτηση ενός προπαρασκευαστικού έτους με πολλαπλά οφέλη. ΣΗΜ : Η πρόταση αυτή επεξεργάστηκε, από την Ομοσπονδία Γονέων Νομαρχίας Αθήνας μετά από συνεργασία με την Ενωση Ευρωπαίων Γονιών που είχαμε σαν Ομοσπονδία επί προεδρίας μου και είχε υποβληθεί πλήρης πρόταση στο ΥΠΕΠΘ, στην ΟΛΜΕ, στην Πανεπιστημιακή κοινότητα κ.α.