Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 24 Απριλίου 2020, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα η Γ’ ΓΕΛ προετοιμάζει την επιλογή για ΑΕΙ. Συνεπώς το ζήτημα δεν μόνο αν κάποιο μάθημα είναι σημαντικό ή όχι γενικά αλλά αν εξυπηρετεί και την επιλογή των πανελληνίων. Υπάρχουν πολλές κοινωνικοπολιτικές σχολές και σχολές και σχετικά αντικείμενα σε διάφορα ΑΕΙ έτσι ώστε είναι τελείως παράλογη η κατάργηση της κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Η εξέταση στα Λατινικά θα είχε κάποιο νόημα αν ο χωρισμός των σχολών ήταν διαφορετικός, όπως στη λεγόμενη πρόταση Αρβανιτόπουλου, που διακρίνονταν ανθρωπιστικές και κοινωνικοοικονομικές σχολές. Έτσι θα μπορούσε να λυθεί και το πρόβλημα με την εξέταση της πληροφορικής για τις συναφείς πολυτεχνικές σχολές. Επίσης ας ληφθεί υπόψη το διαχειριστικό κόστος και οι στρεβλώσεις που θα δημιουργηθούν στη διαχείριση προσωπικού, πχ στην ειδικότητα των φιλολόγων που παρουσιάζονται ήδη μεγάλα κενά, όπως φαίνεται στις προσλήψεις αναπληρωτών, ενώ αντίθετα η εκπαίδευση είναι μια από τις ελάχιστες επαγγελματικές διεξόδους των αποφοίτων σχολών κυρίως κοινωνικών και πολιτικών επιστημών αλλά και νομικών. Συνεπώς η διάταξη του νομοσχέδιου στρεβλώνει τη διαδικασία επιλογής μέσω εξετάσεων, επιφέρει δυσμενείς επιπτώσεις σε επιστημονικούς κλάδους και στη διαχείριση προσωπικού και τα αντίστοιχα οφέλη είναι ελάχιστα. Μπορείτε να βρείτε τρόπους να διδάσκονται και τα Λατινικά καλύτερα από τώρα.