Αναμεσα σε ολα οσα διαβασα εκτιμω ως ΠΕ02 το γεγονος οτι σκοπευετε να δωσετε στα αρχαια ελληνικα την αξια που τους αρμοζει. Επιτελους να ξαναμπει το μαθημα στις εξετασεις του Ιουνιου αλλα πρεπει και να αυξηθουν οι διδακτικες ωρες.Να γραφτουνκαλυτερα βιβλια με αποσπασματα απο αρχαια κειμεναυψηλου παιδαγωγικου ενδιαφεροντος και μαλιστα θεωρω οτι δεν πρεπει
να τεθουν στο περιθωριο τα Ιερα κειμενα της Εκκλησιας μας , αφου αποτελουν πολυ καλο τροπο για την εκμαθηση των σρχαιων ελληνικων.Κρινω επισης οτι πρεπει να γινει ανακατανομη της γραμματικης και της συντακτικης υλης κατα ταξη στο Γυμνασιο, ωστε ναμσθαινουν τα παιδια μεθοδικα αλλα οχι αποσπασματικα τα αρχαια ελληνικα.
Σχετικα με τον Εκπαιδευτικο εμπιστοσυνης δεν καταλαβαινω την αναγκαιοτητα θεσμοθετησης του, αφου υπαρχουν ηδη φορεις και δομες αλλα και φυσικα προσωπα με εξειδικευση που μπορει το σχολειο να ζητησει τη βοηθεια τους.
Τελος,δεν ειναι κατανοητο και
σαφες αυτο που διαβασα για την αλλαγη , αν θυμαμαι καλα, απο μορια σε μοναδες.
Αναμεσα σε ολα οσα διαβασα εκτιμω ως ΠΕ02 το γεγονος οτι σκοπευετε να δωσετε στα αρχαια ελληνικα την αξια που τους αρμοζει. Επιτελους να ξαναμπει το μαθημα στις εξετασεις του Ιουνιου αλλα πρεπει και να αυξηθουν οι διδακτικες ωρες.Να γραφτουνκαλυτερα βιβλια με αποσπασματα απο αρχαια κειμεναυψηλου παιδαγωγικου ενδιαφεροντος και μαλιστα θεωρω οτι δεν πρεπει να τεθουν στο περιθωριο τα Ιερα κειμενα της Εκκλησιας μας , αφου αποτελουν πολυ καλο τροπο για την εκμαθηση των σρχαιων ελληνικων.Κρινω επισης οτι πρεπει να γινει ανακατανομη της γραμματικης και της συντακτικης υλης κατα ταξη στο Γυμνασιο, ωστε ναμσθαινουν τα παιδια μεθοδικα αλλα οχι αποσπασματικα τα αρχαια ελληνικα. Σχετικα με τον Εκπαιδευτικο εμπιστοσυνης δεν καταλαβαινω την αναγκαιοτητα θεσμοθετησης του, αφου υπαρχουν ηδη φορεις και δομες αλλα και φυσικα προσωπα με εξειδικευση που μπορει το σχολειο να ζητησει τη βοηθεια τους. Τελος,δεν ειναι κατανοητο και σαφες αυτο που διαβασα για την αλλαγη , αν θυμαμαι καλα, απο μορια σε μοναδες.