Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΗΛΙΑΣ | 24 Απριλίου 2020, 20:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω ότι η διδασκαλία του μαθήματος της τεχνολογίας πρέπει να αυξηθεί σε δύο εβδομαδιαίως με παράλληλο εξοπλισμό των εργαστηρίων (κατά τα αμερικανικά πρότυπα) Μπορούν κάλλιστα να ενταχθούν στο μάθημα οι δεξιότητες επιχειρηματικότητας. Όσον αφορά τον χωρισμό των μαθημάτων γίνεται πλέον επίσημα. Μην γελιόμαστε στα σχολεία τα μαθήματα είναι χωρισμένα σε ομάδες «σπουδαιότητας» και μεταξύ των συναδέλφων και μεταξύ των μαθητών και των γονέων. Σε σχέση με τον τρόπο αξιολόγησης για το πρώτο τετράμηνο η μία ωριαία εξέταση είναι σωστή και η ύλη υπάρχει και κρατά τους μαθητές σε εγρήγορση. Για το δεύτερο τετράμηνο δεν αλλάζει τίποτα. Απλώς δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς αν θελήσουν να κάνουν την αξιολόγηση με μία ωριαία εξέταση. Τέλος προσωπικά δεν βλέπω καμία εντατικοποίηση και πίεση στους μαθητές μην τρελαθούμε κιόλας. Είδαμε όλα αυτά τα χρόνια που οδήγησε η χαλαρότητα (επι- λογή για μελέτη μόνο στα σημαντικά μαθήματα ακόμα και στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο δε μόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης). Μην έχουμε ως πρότυπα τις Σκανδιναβικές χώρες, εκεί σπουδάζει μόνο το 25 - 30% των μαθητών.