Αξιότιμη κα Υπουργέ
Αγαπητή κα Συνάδελφε,
Εκτός από διακεκριμένη δικηγόρος είστε και μητέρα.
Αναρωτιέμαι πως θα νιώθατε εσείς και τα παιδιά σας
με την ακούσια αλλαγή του σχολικού τους περιβάλλοντος.
Αναρωτιέμαι ποια είναι η γνώμη των καθηγητών των
Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων επί της προτεινόμενης ρύθμισης.
Για τη γνώμη των γονιών κανείς δεν έχει αμφιβολίες.
Η διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία
μεταξύ αρίστων μαθητών/τριων θα είναι απειροελάχιστη.
Δεδομένου του αυξανόμενου κάθε έτους αριθμού υποψηφίων
για την Α τάξη των Προτύπων Γυμνασίων, η Α τάξη των Προτύπων Λυκείων
θα αποτελείται κατά βάση μόνον από τους/τις μαθητές/τριες με τέλειο 20.
Ο/Η μαθητής/τρια του Προτύπου Γυμνασίου με βαθμό 19,99 θα πρέπει ως αποτυχών/ουσα
μετά από 3 επιτυχημένα γυμνασιακά έτη να βρεθεί στο σχολείο της γειτονιάς του/της.
Θα αφήσω στους ειδικούς την ανάλυση των αντι-εκπαιδευτικών,
αντι-κοινωνικών και ψυχολογικών επιπτώσεων στους εφήβους μας
που θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις για την προαγωγή τους
από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο μαζί με όλους
τους/τις ενδιαφερόμενους/νες άριστους/ες μαθητές/τριες των λοιπών Γυμνασίων.
Το να συνεχίσουν να φοιτούν στο Πρότυπο Λύκειο μόνον
οι άριστοι απόφοιτοι των Προτύπων Γυμνασίων είναι διαφορετικό ζήτημα.
Ας δημιουργήσουμε περισσότερα Πρότυπα Σχολεία.
Να μην μετατρέψουμε την αριστεία σε στεγνή βαθμοθηρία!
Δημήτριος Ραζέλος, Δικηγόρος,
Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Αναβρύτων και Κλασσικού Λυκείου Αναβρύτων
εισαχθείς σε αμφότερα με κλήρωση.
Πατέρας δύο τέκνων εισαχθέντων στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων με εξετάσεις και άλλου τέκνου εισαχθέντος στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο της Αθήνας άνευ κληρώσεως.
Αξιότιμη κα Υπουργέ Αγαπητή κα Συνάδελφε, Εκτός από διακεκριμένη δικηγόρος είστε και μητέρα. Αναρωτιέμαι πως θα νιώθατε εσείς και τα παιδιά σας με την ακούσια αλλαγή του σχολικού τους περιβάλλοντος. Αναρωτιέμαι ποια είναι η γνώμη των καθηγητών των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων επί της προτεινόμενης ρύθμισης. Για τη γνώμη των γονιών κανείς δεν έχει αμφιβολίες. Η διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία μεταξύ αρίστων μαθητών/τριων θα είναι απειροελάχιστη. Δεδομένου του αυξανόμενου κάθε έτους αριθμού υποψηφίων για την Α τάξη των Προτύπων Γυμνασίων, η Α τάξη των Προτύπων Λυκείων θα αποτελείται κατά βάση μόνον από τους/τις μαθητές/τριες με τέλειο 20. Ο/Η μαθητής/τρια του Προτύπου Γυμνασίου με βαθμό 19,99 θα πρέπει ως αποτυχών/ουσα μετά από 3 επιτυχημένα γυμνασιακά έτη να βρεθεί στο σχολείο της γειτονιάς του/της. Θα αφήσω στους ειδικούς την ανάλυση των αντι-εκπαιδευτικών, αντι-κοινωνικών και ψυχολογικών επιπτώσεων στους εφήβους μας που θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις για την προαγωγή τους από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο μαζί με όλους τους/τις ενδιαφερόμενους/νες άριστους/ες μαθητές/τριες των λοιπών Γυμνασίων. Το να συνεχίσουν να φοιτούν στο Πρότυπο Λύκειο μόνον οι άριστοι απόφοιτοι των Προτύπων Γυμνασίων είναι διαφορετικό ζήτημα. Ας δημιουργήσουμε περισσότερα Πρότυπα Σχολεία. Να μην μετατρέψουμε την αριστεία σε στεγνή βαθμοθηρία! Δημήτριος Ραζέλος, Δικηγόρος, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Αναβρύτων και Κλασσικού Λυκείου Αναβρύτων εισαχθείς σε αμφότερα με κλήρωση. Πατέρας δύο τέκνων εισαχθέντων στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων με εξετάσεις και άλλου τέκνου εισαχθέντος στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο της Αθήνας άνευ κληρώσεως.