Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Μαίρη Κ. | 24 Απριλίου 2020, 20:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ώρες της Πληροφορικής είναι απαραίτητο να αυξηθούν. Κάποια στιγμή, πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι πληροφορική δεν εστί έξυπνο κινητό και κοινωνικά δίκτυα. Όλοι λίγο πολύ αντιληφθήκαμε το φιάσκο της εξ' αποστάσεως, με καθηγητές, υποτίθεται πιστοποιημένους, είτε να μην μπορούν, είτε να μην επιθυμούν να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική τάξη. Πέραν τούτου, είναι μία δεξιότητα, απαραίτητη, δεδομένου ότι αποτελεί βασική προϋπόθεση απασχόλησης. Με μία και δύο ώρες, δεν είναι δυνατόν οι μαθητές να μάθουν να χειρίζονται υπολογιστικά φύλλα, κειμενογράφους, παρουσιάσεις, cms κ.τ.λ.