Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Όλυα Δ. | 24 Απριλίου 2020, 20:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω την εξής απορία: Αφού η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και τα Αρχαία από μετάφραση δεν συνδιδάσκονται, γιατί πρέπει να συνεξετάζονται; Το ίδιο ισχύει και για τη Νεοελληνική Γλώσσα και τη Λογοτεχνία. Αφού τα ισχύοντα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία των τεσσάρων μαθημάτων είναι εντελώς διακριτά, ποιος ο λόγος της ενιαίας εξέτασης; Μήπως για να φανεί πως τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι 7 αντί για 9; Επειδή έχουμε ζήσει το παράδειγμα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, το μόνο που καταφέρνουμε με τη συνεξέταση είναι να εξαντλούμε παιδάκια 13-15 ετών βάζοντάς τα να γράφουν επί ένα τρίωρο, λες και γράφουν Πανελλήνιες, με το επιπρόσθετο άγχος να προλάβουν να τελειώσουν και δύο μαθήματα μαζί. Ειλικρινά, δε νομίζω πως αυτή η επιπλέον πίεση είναι απαραίτητη στην ηλικία τους.