• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΑ' | 24 Απριλίου 2020, 21:02

    Αναρωτιέμαι... Αυτοί που τα σκέφτονται αυτά έχουν πάει τα τελευταία χρόνια σε νηπιαγωγείο; Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία μαθαίνουν (στο νηπιαγωγείο) την ελληνική γλώσσα, άρθρωση, φωνoλογική επίγνωση. Αρκετά παιδιά δυσκολεύονται, αρκετά πλέον πηγαίνουν σε λογοθεραπευτες, υπάρχουν σε κάθε τάξη παιδιά από διαφορετικές χώρες που παλεύουν να μάθουν την ελληνική και ζητάτε να ενταχθεί και η αγγλική γλώσσα; Σκεφτήκατε πόσο κουραστικό, αποθαρρυντικο και πόσο ψυχολογικά επιβαρυντικό θα ήταν γι αυτά τα παιδιά; Εμείς στα νηπιαγωγεία μας χρησιμοποιούμε και ζητάμε από τα αλλογλωσσα παιδάκια μας, να μας λένε λέξεις της χώρας τους, τις γράφουμε, παρατηρούμε ομοιότητες και διάφορες, μας λένε δικά τους τραγούδια. Με πόσες γλώσσες ακόμα να έρθουν σε επαφή σε τέτοια τρυφερή ηλικία; ούτως ή άλλως η αγγλική γλώσσα πλέον είναι παντού... Εφαρμογές σε κινητά, τραγούδια που ακούμε και βίντεο που βλεπουμε στο YouTube και πολλά τα χρησιμοποιούμε στο νηπιαγωγειο. Γιατί κάτι που δημιουργείται και αναδύεται αβίαστα στο νηπιαγωγείο πρέπει να σχολειοποιηθει; Αυτό που χρειαζονται τα νηπιαγωγεία είναι η ενίσχυση της ειδικής αγωγής ώστε και τα παιδιά που δυσκολεύονται ή είναι με αναπηρίες να καταφέρουν να πάνε σε σχολείο γενικής αγωγής... Είναι κρίμα παιδιά που μπορούν, αλλά δεν είχαν την απαραίτητη βοήθεια στο νηπιαγωγειο, να πηγαίνουν τελικα στο ειδικό σχολείο με τις πολύ βαριές περιπτώσεις Καμία επιστημονική τεκμηρίωση και κανένας διάλογος ούτε για τις ειδικότητες, ούτε για την αύξηση μαθητών στα τμήματα!! Λυπάμαι...