Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Λ. Εκπαιδευτικός | 24 Απριλίου 2020, 21:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί δεν κάνουμε αυτό που γίνεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης; Είμαι καθηγητής χημείας στο Λύκειο. Κάθε χρόνο διδάσκω και σε παιδιά Α΄ λυκείου και κάθε χρόνο διαπιστώνω τις τεράστιες ελλείψεις των μαθητών στη χημεία.Φαίνεται ότι αυτό που υποστηρίζεται από πολλούς για τα τραγικά αποτελέσματα στα μονόωρα μαθήματα - και η χημεία είναι μονόωρο στο γυμνάσιο-ισχύει. Αυτό που εγώ θέλω να πω, ξεφεύγοντας από μια λογική διαγκωνισμού μεταξύ ειδικοτήτων, είναι ότι τα μαθήματα ΦΥΣΙΚΗ-ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ. Αυτό βέβαια προϋποθέτει άλλο αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και άλλα βιβλία. Δεν είναι καμία φοβερή καινοτομία.Γίνεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και όσοι λίγο έχουν ασχοληθεί με το θέμα το γνωρίζουν. Πρόσφατα μελετούσα το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα.Εκεί φυσική-χημεία πάνε μαζί σαν ενιαίο μάθημα μέχρι και την "δικιά μας" Α΄λυκείου. Και επειδή απ΄ότι φαίνεται το οικονομικό θέμα είναι το κυριότερο κριτήριο (δυστυχώς)τις περισσότερες φορές, να πω ότι δεν είναι κάτι που έχει οικονομικό κόστος. Το μάθημα αυτό μπορούν να το διδάξουν και οι 3 ειδικότητες, οπότε δεν επιβαρύνει, αντίθετα δημιουργεί και μια ευελιξία με την κατάλληλη επιμόρφωση. Ανοικτό μυαλό χρειάζεται και την παραδοχή ότι δεν μπορούμε να είμαστε περήφανοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα.