• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΚΙΑΣ' | 24 Απριλίου 2020, 21:37

    Η εφαρμογή των νέων παιδαγωγικών θεωριών προΰποθέτει την μείωση κι όχι την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα προκειμένου να δοθεί η απαιτούμενη ευελιξία στον εκπ/κό και στους μαθητές να εφαρμόσουν τεχνικές που ευνοούν την ομαδοσυνεργατικότηταμ την κριτική και δημιουργική σκέψη. Εκτός κι αν μας ενδιαφέρει μονάχα η παραδοσιακή δασκαλοκεντρική διδασκαλία και κατά συνέπεια οι βασικές δεξιότητες της ταξινομίας του Μπλουμ(γνώση, κατανόηση). Στην περίπτωση αυτή δεν ενδιαφέρει πόσοι θα είναι οι μαθητές ανά τμήμα. Ο δάσκαλος δίδαξε κι όσοι έμαθαν έμαθαν. Όμως στην περίπτωσή μας παρατηρείται το οξύμωρο: Στα κείμενα του υπουργείου,ΙΕΠ κι όχι μόνο εξυμνούνται (δίκαια) οι καινοτόμοι μέθοδοι και η ανάγκη για αλλαγή του πλαισίου διδασκαλίας - μάθησης στο ελληνικό σχολείο την ίδια στιγμή που το υπουργείο με άλλες αποφάσεις του ναρκοθετεί τις εξελίξεις αυτές αυξάνοντας τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και κάνοντας ασφαλώς βήματα προς τα πίσω.