Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; Η γενική και ασαφής περιγραφή του μαθήματος αφήνει περιθώριο για αυθαίρετες ερμηνείες και φυσικά ακόμη πιο αυθαίρετη εφαρμογή του από εκπαιδευτικούς χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις.
Π.χ. ποιος εκπαιδευτικός θα διδάξει δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές; Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να ενσωματωθεί στο μάθημα της Πληροφορικής το οποίο μπορεί λανθασμένα για ορισμένους να σημαίνει αποκλειστικά εκμάθηση χρήσης λογισμικών, αλλά στην ουσία προωθεί την ανάπτυξη τόσο της αλγοριθμικής σκέψης για την επίλυση προβλημάτων όσο και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την επικοινωνία μέσω αυτού. Απαιτείται, λοιπόν, η ανάλογη ενσωμάτωση του συγκεκριμένου αντικειμένου στην, εν πολλοίς, παρωχημένη ύλη του μαθήματος τους Πληροφορικής ταυτόχρονα με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της.
Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; Η γενική και ασαφής περιγραφή του μαθήματος αφήνει περιθώριο για αυθαίρετες ερμηνείες και φυσικά ακόμη πιο αυθαίρετη εφαρμογή του από εκπαιδευτικούς χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις. Π.χ. ποιος εκπαιδευτικός θα διδάξει δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές; Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να ενσωματωθεί στο μάθημα της Πληροφορικής το οποίο μπορεί λανθασμένα για ορισμένους να σημαίνει αποκλειστικά εκμάθηση χρήσης λογισμικών, αλλά στην ουσία προωθεί την ανάπτυξη τόσο της αλγοριθμικής σκέψης για την επίλυση προβλημάτων όσο και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την επικοινωνία μέσω αυτού. Απαιτείται, λοιπόν, η ανάλογη ενσωμάτωση του συγκεκριμένου αντικειμένου στην, εν πολλοίς, παρωχημένη ύλη του μαθήματος τους Πληροφορικής ταυτόχρονα με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της.