Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ηλιάνα | 24 Απριλίου 2020, 21:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απορίας άξιο είναι πώς θα ενταχθούν καινούριες θεματικές στο Δημοτικό μεταξύ των οποίων και η Ρομποτική, SΤΕΜ και Νέες Τεχνολογίες με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και της Πληροφορικής όπως ανέφερε η Υπουργός Παιδείας με Μονόωρο μάθημα Πληροφορικής. Το μάθημα της Πληροφορικής θα έπρεπε να είναι δίωρο σε κάθε τάξη καθώς η ψηφιακή γνώση και δεξιότητα δηλαδή ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών ήδη από τα πρώτα βήματα της σχολικής ζωής τους είναι απαραίτητα εφόδια «επιβίωσης» στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή παρέχοντας πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και πόρων.